نماینده سابق بوشهر دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی:
تابناک- نماینده سابق بوشهر دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روزهای آینده گزینه اصلاح طلبان اعلام می‌شود، گفت: ورود لاریجانی به عرصه انتخابات معادلات انتخاباتی را بهم میزند.
کد خبر: ۹۶۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ 04 June 2021

حجت الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر اظهارداشت: بسیاری از دلسوزان نظام و کسانی که  به ارزش‌ها، اصول انقلاب و دفاع از خون شهدا غدغه مند هستند، امروز نسبت به برخی از رد و یا عدم احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان شائبه داشته و نگران هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان امروز خود بیان کردند شورای نگهبان نسبت به عدم احراز صلاحیت ها ممکن است اشتباه کرده باشد و گزارشات در خصوص فرزند و خانواده‌های برخی کاندیدا غلط بوده و بر اساس همان اطلاعات غلط رد و یا عدم احرازها اعلام شده است.

نماینده سابق مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کاندیدایی مانند پزشکیان و لاریجانی طبق شناختی که بود انتظار می‌رفت صلاحیت آنها تایید شود و رهبری نیز در سخنرانی امروز عنوان کردند که شورای نگهبان باید این اشتباه را جبران کند.

خدری گفت: این صحبت مقام معظم رهبری تکلیفی برای شورای نگهبان بود که انتظار می‌رود با توجه به بیانیه ای که گفته شده شورای نگهبان در چندساعت آینده صادر می‌کند برخی افراد از جمله لاریجانی تایید صلاحیت شوند.

نماینده سابق بوشهر دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روزهای آینده گزینه اصلاح طلبان اعلام می‌شود، گفت: ورود لاریجانی به عرصه انتخابات معادلات انتخاباتی را به هم میزند.

وی در خصوص مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات خاطر نشان کرد: قهر با انتخابات در هیچ زمانی به نفع هیچکس نیست و برداشت من این است که در روزهای آینده نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گزینه نهایی خود را معرفی کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار