یازدهم فروردین ماه امسال بود که کلیپی از یک حادثه قتل درفضای مجازی منتشر شد. کلیپی که در آن یک مرد به ضرب چند گلوله به قتل رسید.
کد خبر: ۹۶۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 24 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،به نقل از ایسنا،در پی وقوع این قتل که بازنشر تصاویر آن در فضای مجازی جریحه دار شدن افکار عمومی را به همراه داشت، مقامات قضایی و انتظامی استان کرمانشاه سریعا به موضوع ورود کردند و با تشریح جزئیات حادثه توسط نیروی انتظامی مشخص شد که در این حادثه مقتول به دلیل اختلافات خانوادگی با خانواده همسرش، توسط برادر زنش به قتل رسیده است.

با گریختن متهم از صحنه قتل، تلاش ها برای دستگیری او آغاز شد و سرانجام روز گذشته(دوم خرداد) پس از گذشت 53 روز از حادثه، قاتل در البرز کرج دستگیر شد.

و حالا امروز(دوشنبه) بازپرس شعبه دوم بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه به میان خبرنگاران آمد تا جزئیات بیشتری در خصوص این پرونده را تشریح کند.

به گزارش ایسنا، امیرحیدر محمدی با اشاره به وقوع این حادثه قتل در شهرک پردیس کرمانشاه در تاریخ یازدهم فروردین امسال، اظهارکرد: پس از اعلام گزارش این قتل، به همراه پلیس آگاهی به محل وقوع حادثه رفتیم و طبق بررسی ها مشخص شد که فرد به نام "ی. فخری" داماد خانواده "بهرامیان" توسط بردارزنش در کنار ماشین خود به قتل رسیده است.

وی افزود: پس از انجام بررسی های میدانی و تحقیقات محلی مشخض شد بین مقتول و خانواده همسرش از چند ماه پیش اختلافاتی ادامه دار بوجود آمده، تا اینکه در روز حادثه مقتول به درب منزل پدر همسر خود مراجعه می کند و پس از ایجاد سرو صدا خواهان بازگشت همسرش به زندگی مشترکشان می شود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه تاکید کرد: در این شرایط برادر زن مقتول همراه با یک اسلحه که به صورت غیرمجاز در منزل نگهداری می کرد، از منزل پدری خود بیرون آمده و داخل کوچه به سمت مقتول شلیک می کند.

وی افزود: گلوله اول به شیشه عقب ماشین مقتول برخورد کرده و ضمن شکستن شیشه باعث زخمی شدن او نیز می شود، برای همین از ماشین خود بیرون می آید و متهم برای بار دوم از فاصله 50 متری اقدام به شلیک یک گلوله دیگر به سمت او می کند که این بار با صورت مقتول برخورد کرده و باعث مرگش می شود.

محمدی بااشاره به فرار متهم پس از وقوع این قتل، اظهارکرد: طبق رصد فنی که از متهم داشتیم در استان های مختلف در حال تردد بود تا اینکه در نهایت محل اختفایش را در استان البرز شناسایی کردیم وطی یک عملیات غافلگیرانه شبانه، پس از 53 روز از وقوع قتل دستگیر و به کرمانشاه منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم این پرونده در استان البرز زندگی می کرده و همان روز حادثه برای دیدن پدر بیمار خود به کرمانشاه آمده، عنوان کرد: سلاحی که در این حادثه مورد استفاده قرار گرفت، از سالها قبل توسط متهم خریداری شده بود و در منزل پدرش نگهداری می شد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه مردم برای اختلافات خانوادگی خود باید از انتقام جویی های خصوصی پرهیز کنند، گفت: اگر اختلافی بین خانواده ها بوجود می آید بهتر است از طریق ریش سفیدان و بزرگان و یا شوراهای حل اختلاف آن را حل کنند و در مسیر صلح و سازش گام بردارند.

وی در ادامه به دسترسی آسان به سلاح در کرمانشاه هم اشاره ای کرد و افزود: باید راهکارهایی برای این موضوع اندیشیده شود.

پشیمانم

در ادامه جوان متهم به قتل در این پرونده نیز در جمع خبرنگاران با ابراز پشیمانی از اقدام خود، اظهار کرد: خواهرم دوبار از همسرش طلاق گرفته بود، اما مقتول بازهم اصرار داشت که خواهرم دوباره به زندگی مشترک با او بازگردد.

وی تاکیدکرد: من در کرج زندگی می کنم و آن روز برای دیدن پدر پیرم که بیمار بود به کرمانشاه آمدم و وقتی هم که شنیدیم مقتول پدرم را کتک زده و آن روز هم داخل کوچه سر و صدا می کرد عصبی شدم و تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم، برای همین به سراغ اسلحه رفتم.

این جوان قاتل اضافه کرد: روز حادثه مقتول ناهار را در خانه ما بود، اما کسی از اعضای خانواده چندان به او اهمیتی نمی داد و رفت و دوباره پس از چندساعت برگشت و سرو صدا ایجاد کرد و در نهایت هم آن اتفاق افتاد.

وی گفت: در آن لحظه مغرم کار نمی کرد و این حادثه را رقم زدم. هیچکس از مرگ انسانی دیگر خوشحال نمی شود و من هم پیشمانم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار