نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: وحدت کنونی در جبهه مقاومت در سایه هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ثمره حضور مرد میدان شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش بوده است.
کد خبر: ۹۶۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 21 May 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید" احمدرضا شاهرخی" در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر خرم‌آباد در ادامه به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه و سرزمین های اشغالی توسط اشغالگران صهیونیست اشاره کرد و اظهار داشت: دیدن این همه کشتار مسلمانان مظلوم به ویژه زنان و کودکان دل هر انسان منصفی را به درد آورده است.

وی در فراز دیگری از سخنانش به نقش لرستانی ها در عملیات‌های پیروزمندانه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش لرستانی ها در این عملیات ها فراموش ناشدنی و بی‌بدیل بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: کارنامه رزمندگان لرستانی در هشت سال دفاع مقدس درخشان بوده و باید گفت که رزمندگان لرستانی کلید فتح بسیاری از عملیاتهای غرورآفرین در جنگ تحمیلی بوده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین در بخش دیگری از سخنانش  یادآور شد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری کند، اما مردم ایران هوشیار هستند و قطعاً مثل گذشته دشمنان را در این زمینه ناکام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: ما باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم تا آینده روشنی را برای کشور و استان و رقم بزنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار