مدیر دفتر نمایندگی در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: توطئه استکبار و رژیم صهیونیستی فراموش کردن آرمان فلسطین است اما قدس متعلق به اسلام است و مسلمانان اجازه نمی‌دهند نقشه شوم آنها پیاده شود.
کد خبر: ۹۶۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 21 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجمع مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد و شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ضمن اعلان انزجار از اقدامات اخیر رژیم جنابتکار صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع و مظلوم، بر حمایت قاطع از مسلمانان فلسطین تاکید کردند.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از مسوولان کشوری و لشگری نیز حضور داشتند، اظهار داشت: امیدواریم با وحدت کلمه مسلمانان به زودی قدس آزاد شود و در آنجا نماز جماعت بخوانند و اگر امروز زمینه ای فراهم شود حاضریم جانمان را در دفاع از آرمان فلسطین و مقاومت تقدیم کنیم.

فراموش کردن آرمان فلسطین توطئه استکبار جهانی است

وی کودک کشی توسط اسرائیل را برنامه ای برای به فراموشی سپردن موضوع فلسطین دانست و گفت:‌ اما امروز قدس و فلسطین مهمترین اولویت امت اسلامی است.

حجت الاسلام فاضلی افزود: در گذشته انتفاضه به صورت مقابله با چوب و سنگ بود اما امروز به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه انتفاضه موشکی علیه صهیونیست فراهم شده است.

مدیر دفتر نمایندگی در امور اهل سنت کرمانشاه یادآور شد: این تجمعات در هر جای جهان برای محکومیت اعمال ظالمانه رژیم صهیونیستی و همدلی و همراهی با مردم مظلوم فلسطین و پشتیبانی از جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام فاضلی اظهار داشت: ۱۰ روز می‌شود که رژیم صهیونیستی تمام امکاناتش را بسیج کرده و شهر کوچک غزه را در هوا و زمین محاصره کرده و از هیچ ظلمی فروگذاری نکرده و در مقابل این جنایات جامعه بین الملل نیز سکوت کرده است.

فراموش کردن آرمان فلسطین توطئه استکبار جهانی است

در پایان این مراسم بیانیه‌ای از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی قرائت و پرچم این رژیم نیز به آتش کشیده شد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار