در رسانه ها:
بیمارستان 212 تختخوابی شیروان تا نیمه اول سال 95 به بهره برداری می رسد،سرعت و کیفیت اینترنت همراه اول در خراسان شمالی افزایش قابل ملاحظه یافت،در پنج ماه سال جاری 44 فقره انشعاب غیر مجاز در روستاهای خراسان شمالی،شناسایی و قطع شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 16 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نقل از ایرنا،گفت:با اشاره به پیشرفت بالای بیمارستان 212 تختخوابی شیروان بر اساس برنامه ریزی و تامین اعتبار منابع مالی، این بیمارستان تا نمیه اول سال 95 به بهره برداری می رسد.
وی افزود:با این وجود تاکنون برای راه دسترسی این بیمارستان به طول 800 متر اقدامی نشده است و نیاز به تامین اعتبار دارد.
وی بیان کرد:همچنین برای یک دستگاه پل خاص که در پروژه مورد نیاز است نیز هیچگونه اقدامی انجام نشده است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: این در حالی است که به منظور احداث راه و پل این بیمارستان اعتبار 28 میلیارد ریالی نیاز است.
وی بیان کرد:شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد

سرعت اینترنت همراه اول در خراسان شمالی افزایش یافت


مدیر عامل شركت مخابرات خراسان شمالی،به نقل از مهر از افزایش قابل ملاحظه سرعت اینترنت همراه اول در سطح استان خبر داد.

محمد سالاری افزود: با نصب و راه اندازی دو سیستم جدیدBSC   در مركز استان، كیفیت و سرعت اینترنت همراه اول در سراسر استان افزایش یافت.

وی ظرفیت این دو سیستم جدید ارتباطی را TRX ۲۸۰۰ اعلام و اظهار داشت: به منظور بهره برداری از سایتهای مورد نظر بالغ بر هشت میلیارد ریال هزینه شده است

44 فقره انشعاب غیر مجاز آب روستایی در خراسان شمالی قطع شد


رییس اداره امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی،در گفتگو با خبرنگار ایرنا،گفت:درپنج ماه سال جاری 381 فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی شده است.
وی افزود: همچنین در این مدت 91 فقره انشعال غیر مجاز نیز به مجاز تبدیل شده است.

وی میزان مصرف آب خانوار های روستایی در این مدت را شش میلیون و 847 هزار و 234 متر مکعب عنوان و خاطر نشان کرد: به طور میانگین ماهانه هر مشترک بیش از 13 متر مکعب آب مصرف می کند.
وی تعداد مشترکان آب روستایی را نیز 109 هزار و 225 فقره عنوان کرد.
زیبایی گفت: همچنین در این مدت 809 دستگاه کنتور خراب تعویض و 738 انشعاب جدید نیز به روستاییان واگذار شده است
رییس اداره امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی میزان وصول سنواتی و وصول جاری را به ترتیب 18 و 40 درصد ذکر کرد.
وی افزود:در خراسان شمالی 607 روستا با 319 هزار و 614 نفر جمعیت زیر پوشش خدمات آبرسانی هستند که این رقم 70.17 درصد از جمعیت روستایی استان را شامل می شود.
شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از طریق 452 منبع آبی شامل چاه، چشمه، قنات و آب های سطحی، آب آشامیدنی ساکنان 607 روستای استان را تامین می کند.
خراسان شمالی 865 روستا دارد و 417 هزار و 925 نفر از جمعیت این استان روستایی هستند که 48.5 درصد از جمعیت 867 هزار نفری این خطه را تشکیل می دهند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار