وقتی تیم های ملی کشتی در شرف اعزام به امریکا بود، مشتی آقا ثمربخش تک تک کشتی گیران و حسین کریمی مربی تیم را شارژ مالی کرد تا مازنی ها با روحیه بالاتر قدم به لاس وگاس بگذارند.
کد خبر: ۹۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 15 September 2015
به گزارش تابناک مازندران ؛ قاسم رضایی در فرنگی و بهنام احسان پور، سید احمد محمدی، حسن یزدانی و عباس طحان در آزاد رهسپار امریکا شدند و به 3 مدال رسیدند.یکی از نفرات پنجم شد و فقط یک نفر در همان دور اول کنار رفت. در مجموع عمده موفقیت ها برای کشتی از مازنی ها بود و اگر چه شاید رضایت قطعی از عملکرد آنان وجود ندارد اما بی انصافی است از یاد ببریم که آنها بودند که باعث چهارمی ایران در فرنگی و نایب قهرمانی در آزاد بودند.


بهترین در فرنگی
قاسم رضایی با نشان نقره خود بهترین مدال را در فرنگی گرفت و در رقابتی که فقط دو برنز دیگر از فرنگی بدست آمد حکم ستاره ایران را داشت.قاسم قرعه های بدی داشت و در فینال به شدت تحلیل رفته بود با این وجود نظر همه را به خود جلب کرد.او برای المپیک 2016 اصلی ترین مهره فرنگی برای کسب مدال طلا خواهد بود.


سهم آزاد
در کشتی آزاد همین بس که مازندران سهم خود را داد و نیمی از اعضای تیم ملی مازنی بودند و نیمی هم از امتیازات نایب قهرمانی را کسب کردند. سید احمد محمدی برنز گرفت که همه دریافتند با یک اشتباه طلا از کف رفت.حسن یزدانی تا فینال پیش تاخت و بر سکوی دوم ایستاد.عباس طحان فراتر از انتظار ظاهر شد و حتی شانس کسب مدال داشت.بهنام احسان پور هم یک غفلت کرد و حذف شد.نباید فراموش کرد که 3 تای آنان اولین بار بوده که در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند و جملگی از خوش آتیه ها هستند و خواهند بود.
منبع:مازنداسپرت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار