با حضور مسئولان ملی و استانی و شخصیت های برجسته دفاع مقدس، کتاب «پسرم حسین» زندگی نامه شهید حسین مالکی نژاد شب گذشته در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 13 March 2021

به گزارش تابناک قم، آیین رونمایی از کتاب «پسرم حسین» که از سوی انتشارات موسسه حماسه یاران منتشر شده است، شب گذشته با حضور مادر شهید، سردار جعفری، آیت الله میرباقری، مدیرکل بنیاد شهید استان قم، حجت الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و راویان و همرزمان شهید در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشا برگزار شد، علاوه بر حاج علی برادر شهید و از ایثارگران استان قم، چهار نفر از راویان دفاع مقدس و همرزمان شهید حسین مالکی نژاد به ارایه خاطراتی از شهید پرداختند.

یکی از جذاب ترین بخش های این مراسم، سخنرانی چند دقیقه ای مادر شهید بود که از پسر شهیدش گفت و در پایان نیز برای رزمندگان راه حق دعا کرد.

رونمایی این کتاب نیز به دست مادر شهید صورت گرفت و در پایان به وی چفیه رهبری و انگشتر متبرک هدیه شد. همچنین در این مراسم از فاطمه دولتی نویسنده این اثر نیز تجلیل شد.

گفتنی است در مراسم رونمایی از این کتاب 158 صفحه ای انتشارات موسسه حماسه یاران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، کنگره شهدای استان قم، بنیاد حفظ ونشر آثار دفاع مقدس مشارکت داشتند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار