کد خبر: ۹۳۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 05 February 2021

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم که نمایندگان استان های شمال کشور در لیگ دسته اول کشور هستند  عصر روز یکشنبه هفته آینده ۱۹ بهمن ماه رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی افزود: این دیدار به میزبانی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت این شهر در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود و با وجود اینکه تیم شهرداری بندرآستارا یکی از نمایندگان گیلان و رایکا بابل نیز نماینده مازندران در این مسابقات هستند، نبرد دو تیم از شمال کشور در رشت برگزار می شود.

وی ابراز امیدواری کرد : این دیدار به نوعی دربی تیمهای شمالی کشور در لیگ دسته اول بشمار می رود و دو تیم تلاش می کنند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند  از خود به نمایش بگذارند و انتظار است تیم شهرداری بندر آستارا در این بازی که میزبان است،  به برتری نیز دست یابد.

وی بیان کرد: تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم، شهرداری بندر آستارا با ۱۸ امتیاز در مکان هفتم و  تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۱۶ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

وی به بازی های سایر نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول نیز اشاره و تصریح کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در رقابت ها لیگ دسته اول در دیداری همزمان باید در کرمان رو در روی تیم قدرتمند و مدعی مس کرمان قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: همچنین تیم فوتبال چوکا تالش یکی دیگر از نمایندگان استان گیلان در این لیگ در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول باید در یک دیدار خارج از خانه رو در روی تیم فوتبال استقلال ملاثانی قرار گیرد که امیداست هر سه نماینده گیلان در هفته سیزدهم این مسابقات برابر حریفان خود نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار