احمد مرادی در آئین تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان تیم های فوتسال:
تابناک-آئین تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان تیم های فوتسال بانوان هیات فوتبال رودان و آقایان آیندگان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، نماینده هرمزگان در مجلس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 04 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،آئین تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان تیم های فوتسال بانوان هیات فوتبال رودان و آقایان آیندگان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، نماینده هرمزگان در مجلس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: سطح استعداد در استان هرمزگان در تمامی رشته های ورزشی بسیار بالاست که علاوه بر بندرعباس شاهد موفقیت فوتسال بانوان رودان هم هستیم.

احمد مرادی با بیان اینکه ورزشکاران نیاز به حامی و پشتیبان واقعی دارند، خاطرنشان کرد: اگر پشتیبانی لازم از ورزشکاران بانوان و آقایان صورت بگیرد به طور حتم دستیابی به موفقیت دور از دسترس نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه هرجا حمایت صورت گرفته شاهد شکوفایی استعدادها بودیم، تصریح کرد: استاندار به تنهایی نمی تواند حمایت کند بلکه باید همگی دست به دست دهیم تا بتوانیم ورزش استان را به سرمنزل مقصود برسانیم و نباید ورزش را در دستان اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی تنها بگذاریم.

وی ادامه داد: ورزشکاران معلول هرمزگانی درخششان سبب شد انگشت ها به دهان بماند و کسی باور نکند هرمزگان می تواند در ورزش چنین رشدی داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه استاندار توانست بخشی از صنایع هرمزگان را مجاب به حمایت از ورزش کند، اضافه کرد: وقتی بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان پای کار باشند دیگر ورزشکاران دغدعه تامین هزینه ها را ندارند.

وی با اشاره به اینکه از سیاسی کردن ورزش بیزارم، اظهار کرد: نباید ورزش را برای انتخابات یا طمع شخصی بخواهیم بلکه برای حمایت از استعدادها باید کمک کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فعالیت رنجبریان در این مدت در هیات فوتبال هرمزگان ستودنی است، عنوان کرد: باید باشگاه های ورزشی را از لحاظ اقتصادی تقویت کنیم تا سرنوشت آذرخش بندرعباس دیگر تکرار نشود و آیندگان هرمزگان را تنها نگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار