تا پایان دولت تدبیر و امید ؛
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در کردستان در دستور کار است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ 03 February 2021
به گزارش تابناک کردستان، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای عرض ارادت به مردم مرزدار کردستان در این ایام مبارک به سنندج سفر کرده‌ایم.

وی افزود: هدف از این سفر پیگیری طرح‌های مهمی همچون راه آهن و مبحث آب شرب سنندج و دیگر پروژه‌هایی است که قصد داریم تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته‌اند که تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.

نوبخت افزود: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها پرداخت شده است و سعی داریم اعتبار باقی مانده را هم در اسرع وقت پرداخت کنیم.

وی از پروژه راه آهن سنندج، مبحث آب شرب سنندج و افتتاح دو هزار واحد مسکونی محرومین به عنوان مهمترین طرح‌های نام برد که در سفر به کردستان مورد پیگیری و بهره برداری قرار می‌گیرند.

نوبخت اعلام کرد: از دو هزار واحد مسکونی نیازمندان هزار و ۷۰۰ واحد آماده تحویل است و ۳۰۰ واحد باقی مانده نیز در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار