همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران وهمسران شهدا ،شهردار اسلامشهر بهمراه رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ارشد شهرداری با حضور در محضر مادران شهدای شهرستان با آرمانهای امام و شهدا تجدید پیمان کردند .
کد خبر: ۹۳۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 02 February 2021

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران وهمسران شهدا ،شهردار اسلامشهر بهمراه رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ارشد شهرداری با حضور در محضر مادران شهدای شهرستان با آرمانهای امام و شهدا تجدید پیمان کردند . به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، صیدی دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری با اعلام این مطلب افزود : مادران شهدا تجلی واقعی ایثار و مدافعان اصلی حریم مقدس ولایت هستند که به تبعیت از زنان بزرگی همچون حضرت ام البنین (س) با تربیت فرزندان ولایتمدار، تاریخ مادران حماسه‌ساز را برای همیشه ماندگار ساختند.
وی در ادامه بیان داشت :حضرت ام البنین(س) به عنوان یکی از بانوان بزرگ اسلام، الگوی بردباری در برابر داغ عزیزانش است و به راستی سالروز وفات این بانوی نمونه و الگو بهترین روز برای تکریم مادران و همسران شهدا به شمار می رود به همین منظور ستاد دهه فجر شهرداری با حضور شهردار ،رییس شورای اسلامی شهر، به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا و معاونین و مدیران مناطق ۶گانه و سازمانهای تابعه در منزل ۸ مادر و همسر شهید شهرستان که دو تن از اعضای خانواده خود را تقدیم انقلاب کردند در یک زمان مشخص حضور یافتند .
در این دیدارها که با رعایت پروتکل بهداشتی صورت پذیرفت شهردار و معاونین و دیگر مدیران شهری با ادای احترام به این عزیزان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار