معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : مدیران باید به دور از توجه به هرگونه حاشیه ای دنبال رسالت خود بوده و تمرکز خود را بر روی ادای وظایف و خدمت به مردم معطوف کنند.
کد خبر: ۹۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 13 September 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در مراسم تکریم و معارفه معاون فرماندار شهرستان اردکان افزود: مدیران و مسوولان به عنوان کارگزاران و سربازان نظام و دولت محسوب می شوند .

وی افزود: مطمئناً افرادی به صورت هدفمند به دنبال ایجاد حاشیه و شایعه سازی برای این مدیران ارشد هستند با این حال باید تمام توجه مدیران ،کسب رضایت الهی و تحقق برنامه ها و سیاست هایی که دولت برعهده دارد و مورد تایید مردم هم قرار گرفته ، باشد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اضافه کرد: مسوولان باید انجام خدمت با انرژی مضاعف را مدنظر داشته و نباید خدمت را محدود به وقت اداری کنند بلکه باید همه ظرفیت ها را به کار بسته تا شرایط مطلوب تری را در سطح استان و شهرستان شاهد باشیم .
طالبی شرایط فعلی کشور را نیازمند تدبیر بیش از پیش مسوولان در رابطه با مسائل روز کشور بویژه مسائل معیشتی و اقتصادی دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایط سختی که در سال های اخیر با آن روبرو بوده ایم، مهمترین جلوه مدیریت در بحث اقتصادی نمایان خواهد شد که این موضوع مبتنی بر نگاه اقتصاد مقاومتی و توجه لازم به این موضوع بوده که مورد تاکید و سفارش مقام معظم رهبری نیز هست.
وی یکی از جهت گیری های اساسی دولت در مباحث اجتماعی و سیاسی را تمرکز بر بحث انسجام و ارتقاء جامعه با تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، دولت، ملت همدلی و همزبانی بیان کرد .
این مسوول تاکید کرد: اگر بر مبنای شعار سال در حوزه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گام برداریم قطعا می توانیم با همدلی ، همزبانی و همگرایی و تعامل با مردم و نیز با مشارکت دستگاه ها در بخش های مختلف شرایط مناسبی را برای جامعه فراهم کرده و از شرایط سخت عبور کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نقش فرمانداری را به عنوان دستگاه تاثیرگذار در شهرستان ها مهم عنوان کرد و گفت: فرمانداری به عنوان یک راهبر و هادی در هر شهرستانی مطرح می باشد که باید با ظرفیت کامل در خدمتگزاری به مردم تلاش کند .
طالبی در ادامه از شهرستان اردکان به عنوان مهد تلاش، گفت و گو و اخلاق یاد کرد و افزود: اردکان نام بزرگان و مجتهدان را یدک می کشد، بزرگانی که در تبیین ارزش های دینی جامعه تلاش کرده اند کسانی که اسوه اخلاق و منادی گفتگو و تفاهم در سطح جامعه بوده اند و ما هم اکنون میراث دار این بزرگان دینی و مذهبی هستیم .
وی ادامه داد: خوشبختانه شهرستان اردکان به شهری با مسوولان متحد، منسجم و همدل مشهور است و مطمئناً می تواند الگویی برای شهرستان های دیگر باشد .
در این مراسم از زحمات حسن شاکر و رقیه کرمانیان تقدیر و مصطفی پوردهقان به عنوان معاون فرماندار انتخاب شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار