سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد سال آینده فرمانداران و بخشداران از هم اکنون برای ایجاد شور و رقابت انتخاباتی برنامه ریزی و تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 28 January 2021

فرمانداران و بخشداران ایجاد شور و رقابت انتخاباتی را در دستور کار قرار دهند

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران شرق استان به میزبانی شهرستان رودان با اشاره به پتانسیل های این شهرستان عنوان کرد: شهرستان رودان، شهرستانی سرسبز با قابلیت های گسترده در بخش های مختلف به ویژه باغی و صیفی است که آن را در سطح استان متفاوت کرده است.

وی در همین رابطه گفت: شهرستان رودان ، شهرستانی عالم پرور و دارای سابقه طولانی در زمینه علم و فقاهت است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به در پیش بودن جشن های پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران با برنامه ریزی مناسب جشن های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به بهترین نحوه ممکن برگزار کنند و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

رئوفی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی همراه با رقابت در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مهمترین رسالت فرمانداران و بخشداران است.

وی در همین رابطه افزود: فرمانداران، دستگاه های اجرایی، بخشداران شهرداران و دهیاران با افزایش تعامل و ارتباط زمینه خدمت بیشتر به مردم را فراهم کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های مردم و مشارکت دادن مردم در امور می تواند بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت.

رئوفی تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و فشار ها مردم بخاطر حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب مشارکت پرشوری در انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام/ز195

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار