نشست یک روزه مسئولان فرهنگی حوزه 2 بسیج کارمندی شهید مدنی آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 12 September 2015

به گزارش تابناک تبریز در این نشست که با حضور "سرهنگ پاسدار صادق بهروزی" برگزار شد علاوه بر بررسی فعالیت های صورت گرفته از سوی پایگاه های مقاومت این حوزه در بخش فرهنگی به اولویت های مد نظر نیز اشاره شد.

سرهنگ بهروزی در این نشست ضمن تشکر از بانک توسعه تعاون به جهت میزبانی این همایش گفت: برگزاری نشست های هماهنگی بین بخش های مختلف حوزه بسیج فرصتی مغتنم برای بررسی عملکردها، جبران کمبود ها و همگرایی برای اجرای موفق برنامه های مختلف است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بخش فرهنگ در جامعه مسئولان فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج کارمندی نقشی بی بدیل و اثر گذار دارند.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های متنوع اثر گذار مبتنی بر برنامه های ابلاغی و همچنین خلاقیت در مدیریت این برنامه اثرات شگرفی در دستگاه های اجرای می گذارد.

گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می افزاید، در ادامه این نشست صادقی مسئول فرهنگی بسیج کارمندی لشکر عاشورا نیز به ایراد سخن پرداخت.

وی ضمن اشاره به اهمیت بخش فرهنگ در جامعه بر ضرورت فعال تر شدن مسئولان فرهنگی حوزه دو بسیج کارمندی استان تاکید کرد.

این گزارش حاکی است، امیر کریم زاد شریفی کارشناس روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان و مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت شهید محمد تجلا بانک توسعه تعاون نیز در این نشست مقاله خود پیرامون فضاهای سایبری و ضرورت رعایت اصول پدافند غیر عامل در این حوزه ارایه داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار