حضور نصیرزاده در جلسه هیات مدیره تراکتور/ زنوزی به اختلاف‌ها پایان می‌دهد؟ معاون مستعفی تراکتور در جلسه هیات مدیره این باشگاه شرکت می‌کند. حضور نصیرزاده در جلسه هیات مدیره تراکتور/ زنوزی به اختلاف‌ها پایان می‌دهد؟ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از استعفای هوشنگ نصیرزاده از معاونت ورزشی باشگاه تراکتور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه قرار است برای بررسی این موضوع تشکیل جلسه بدهند. این جلسه در دفتر باشگاه تراکتور در تهران برگزار می‌شود و مدیران تیم تبریزی از نصیرزاده درخواست کرده‌اند با حضور در این جلسه دلایل استعفای خود را تشریح کند. معاون ورزشی مستعفی تراکتور ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره اینکه شنیده می‌شود محمدرضا زنوزی از وی و سجاد سیاح درخواست کرده با رفع اختلاف‌ به همکاری با یکدیگر ادامه بدهند، اظهار داشت: تا زمانیکه جلسه تمام نشود، نمی‌خواهم درباره موضوعی صحبت کنم.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 29 December 2020

به گزارش تابناک تبریز، پس از استعفای هوشنگ نصیرزاده از معاونت ورزشی باشگاه تراکتور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه قرار است برای بررسی این موضوع تشکیل جلسه بدهند.

این جلسه در دفتر باشگاه تراکتور در تهران برگزار می‌شود و مدیران تیم تبریزی از نصیرزاده درخواست کرده‌اند با حضور در این جلسه دلایل استعفای خود را تشریح کند.

معاون ورزشی مستعفی تراکتور ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره اینکه شنیده می‌شود محمدرضا زنوزی از وی و سجاد سیاح درخواست کرده با رفع اختلاف‌ به همکاری با یکدیگر ادامه بدهند، اظهار داشت: تا زمانیکه جلسه تمام نشود، نمی‌خواهم درباره موضوعی صحبت کنم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار