فرماندار ایوان:
قرماندار ایوان از پیشرفت35درصدی پروه کنارگذر ایوان خبر دادوگفت:با بهر برداری از کنارگذر ایوان مشکلات ترافیکی شهر ایوان مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 06 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ امید علی سبزی فرماندار ایوان گفت: یکی از پروژه های مهم شهرستان ایوان ایجاد کنار گذر است که طی سالهای گذشته با حضور مسئولان استان کلنگ آن بر زمین زده شد.

وی اظهار کرد : همانطور که می دانید یکی از مشکلات شهر ایوان تردد خودرو های سنگین از خیابان 22بهمن است که در این راستا  با تکمیل  پروژه کنارگذر شهر ایوان  این مشکل مرتفع خواهد شد.

سبزی  با اشاره به اینکه این پروژه 35 درصد پیشرفت دارد افزود:اعتباری که برای این پروژه نیازاست 65 میلیارد تومان است که امیدواریم هرچه سریعتر شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی تصریح کرد:در این پروژه  با بیش از 105 نفر از مالکین زمین های کشاورزی به تفاهم رسیده ایم که  این پروژه از ابتدای شهرک اندیشه شروع و به انتهای روستای کل کل ختم می شود.

سبزی به وضعیت کرونا در شهرستان ایوان اشاره کردو بیان داشت:خوشبختانه شاهد همراهی خوب مردم در راستای رعایت کردن پروتکل های بهداشتی بودیم که نتیجه آن هم روند کاهشی تعداد مبتلایان در شهرستان است.

سبزی گفت :لازم و ضروری است که مردم شهرستان درراستای کاهش تعدادمبتلایان وهمراهی با کادر سلامت استان کمتر در محافل عمومی حضور پیدا کنند./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار