میزبانی جام جهانی کشتی از شیراز گرفته می شود؟
خبری تازه برای ورزش پرافتخار استان داریم!خبری که اگر واقعیت یابد تیر خلاصی خواهد بود بر جسد نیمه جان ورزش فارس.با توجه به آماده نبودن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی احتمال لغو میزبانی شیراز وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 08 September 2015

تابناک فارس می نویسد:واقعا دیگر خجات می کشیم راجع به ورزش فارس سخن بگوییم.خجالت می کشیم از 2 جهت!

1-زیرا که وضعیت ورزش فارس بسیار تأسف بار و تحقیر کننده است.

2-برای این که این وضعیت را برای nاُمین بار است که یادآوری می کنیم و انقدر تکرار مکررات شده است که خود نیز خجالت زده ایم.

انقدر از وضعیت تحقیرآمیز فارس در انواع و اقسام لیگ ها و قیاس با استان های کمتر برخوردار گفتیم که دیگر روی بازگو نداریم.

از این گفتیم که  لااقل قبلاً چند تیم در لیگ برتر داشتیم و هرچند همان تیم ها هم فقط برای بقا جان می کندند و زورشان در همین حد بود؛ولی لااقل بودند.در واقع وضعیت کنونی انقدر بیابان است که ما به لنگ کفش آن روزها راضی شده ایم!

حالا هم خبری تازه برای ورزش پرافتخار استان داریم!خبری که اگر واقعیت یابد تیر خلاصی خواهد بود بر جسد نیمه جان ورزش فارس.

با توجه به آماده نبودن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی احتمال لغو میزبانی شیراز وجود دارد.

رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: متأسفانه زمان زیادی تا برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی در شیراز نداریم اما هیچ زیرساختی آماده نیست.

زین‌العابدین عرب تأکید کرد: آنچه تاکنون باید از طریق ما پیگیری می‌شد را انجام دادیم اما همچنان در انتظار دیدار با استاندار فارس و برنامه‌ریزی‌های لازم هستیم.

وی تصریح کرد: مسابقات سنگینی را میزبان هستیم اما تنها توانستیم دو جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان داشته باشیم که البته کاربرد لازم را نداشته زیرا همچنان مشکلات وجود دارد.

رئیس هیئت کشتی فارس افزود: سالن شهید دستغیب آماده برگزاری این مسابقات نیست درحالی‌که ما نیازهای خود را در دو فاز به مسئولین ارائه کرده‌ایم.

عرب یادآور شد: نمایندگان فدراسیون جهانی و کشور به‌طور حتم بازدیدی از وضعیت زیرساختی شیراز خواهند داشت و اگر نتوانیم شرایط لازم را فراهم کنیم احتمال گرفتن میزبانی از شیراز وجود دارد.

وی تأکید کرد: جای تأسف است درحالی‌که می‌توانیم در کشتی فرنگی با داشتن چند ورزشکار درجه‌یک جهانی حرف‌های فراوانی برای گفتن داشته باشیم به دلیل آماده نبودن شرایط میزبانی را از دست بدهیم.

رئیس هیئت کشتی استان فارس ادامه داد: زمان برگزاری این مسابقات جهانی در اسفندماه است و اگر امروز نتوانیم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم از چند ماه دیگر که بحث انتخابات مجلس و خبرگان مطرح می‌شود هم دیگر زمانی برای برگزاری جلسات ورزشی نیست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
درود
چیزی نگفنم ببینم چقدر رو دارند تمامی ورزشگاههای استان فارس باید با آخرین متد بازسازی شوند ورزشگاه میانرود باید سریعا تمام شود ساختش . این چه سرانه ایست مگر همه ایران تهران است آخر سر کاری میکنید پایتخت را جابجا کنم جان بکنید ....... کار کنید بودجه هم ندارید مشکل شماست نه من از وجوهات من پرداخت کنید........ !
فارس اولویت دارد محض اطلاع ..............
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار