فریاد عدالت خواهی دکتر منادی در مجلس؛
دکترعلیرضا منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نطق میان‌دستور اظهار داشت: امروز باید در کنار مرگ بر آمریکا، بر سر برخی مدیران ضعیف النفس، تنبل و دنیاپرست و اشرافیت‌گرا فریاد برآوریم.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ 16 August 2020

به گزارش تابناک تبریز، دکترعلیرضا منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نطق میان‌دستور اظهار داشت: امروز باید در کنار مرگ بر آمریکا، بر سر برخی مدیران ضعیف النفس، تنبل و دنیاپرست و اشرافیت‌گرا فریاد برآوریم.

نماینده تبریز گفت: متأسفانه رشوه‌خواری،‌ رانت‌خواری،‌ سوءاستفاده از موقعیت شغلی، قبح خود را از دست داده است. حضور قابل توجهی از مسئولان رده بالای سیاسی و‌ اقتصادی کشور در پای میز محاکمه قوه قضائیه دلیلی بر این مدعاست.

وی افزود: متأسفانه بخش مهمی از مسئولان در هر ثانیه آوازی جدید سر می‌دهند و ملت را سرگردان می‌کنند و معلوم نیست که به کدام صراط مستقیم هستند.

دکترمنادی خاطرنشان کرد: قوانین دست و پاگیر و بی خاصیت و بسیار کهنه پدر مملکت و مردم را درآورده، ما مجلسیان با کمک مرکز پژوهش‌ها باید به سراغ بند بند این قوانین برویم و این قوانین را به‌روز و منطبق با قوانین مدرن کشورهای پیشرفته با لحاظ صرف و صلاح کشور و دینمان کنیم تا از غافله ترقی و رشد و توسعه امروز دنیا عقب نمانیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بیش از 200 هزار خانواده در حاشیه تبریز که در وضعیت بد و غیرقابل قبول زندگی را سپری می‌کنند بسیار غم انگیز است و این در حالی است که استان آذربایجان شرقی آکنده از نعمت‌های بزرگ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :