کد خبر: ۸۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 02 September 2015

رشت - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری گیلان گفت : تولیدکنندگان محصولات ارگانیک از سوی پارک علم و فناوری استان مورد حمایت قرار می گیرند.
[تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در گیلان حمایت می شوند]

مجید متقی طلب روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش ملی تولیدات ارگانیک دام، طیور و آبزیان در دانشگاه گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با نوع حمایت از تولیدکنندگان محصولات ارگانیک افزود: از ایده تولیدکنندگان برای تبدیل به محصولات اولیه حمایت می شود.
وی اظهار داشت: همچنین تولیدکنندگانی که دارای محصولات اولیه باشند برای جلب سرمایه گذار به منظور تولید انبوه محصول آنها، مورد حمایت قرار می گیرند.
وی با اشاره به اهمیت توجه تولیدکنندگان به محصولات ارگانیک، خاطر نشان کرد: این محصولات در سلامت انسان ها، حفظ محیط زیست، خاک و موجودات طبیعی نقش بسزایی دارند.
رییس پارک علم و فناوری استان گیلان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در رابطه با تولید محصولات ارگانیک تصریح کرد: برگزاری همایش ملی تولیدات ارگانیک دام، طیور و آبزیان در دانشگاه گیلان با هدف فرهنگ سازی در این رابطه انجام گرفته است.
همایش ملی تولیدات ارگانیک دام ، طیور و آبریان روز چهارشنبه با هدف کمک به تغییر نگرش در تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به تولید و مصرف غذاهای سالم تر و سرمایه گذاری ملی در زمینه ایمنی غذا روز چهارشنبه در تالار حکمت دانشگاه گیلان در رشت گشایش یافت.
محصولات ارگانیک شامل محصولاتی است که در تولید آن از مواد افزودنی شامل شیمیایی و آنتی بیوتیک استفاده نمی شود. ک/3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار