دکتر محمد خیراندیش با بیان اینکه نظارت‌های بهداشتی فقط مختص مطب‌ها نیست و تمامی مشاغل را از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد بازرسی قرار می‌دهیم، تصریح کرد: نانوایی‌ها و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی نیز از اماکن حساسی است که با شدت بیشتری کنترل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 07 June 2020
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: یک مطب پزشکی و یک مورد کلینیک دندانپزشکی بخاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان پلمب شدند.

به گزارش تسنیم، خیراندیش اظهار داشت: تاکنون ۱۷۳ مورد از مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی همدان از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد بازرسی گشت مشترک معاونت درمان، مرکز بهداشت و نظام پزشکی قرار گرفته است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها برای ۲۵ مورد از مطب‌های پزشکی و کلینیک‌های دندانپزشکی که نسبت به رعایت موارد بهداشتی کم توجه بودند اخطاریه صادر شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مهم‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است، ابراز کرد: یک مطب پزشکی و یک مورد کلینیک دندانپزشکی بخاطر عدم رعایت موارد بهداشتی و ایمنی پلمب شدند.

خیراندیش با بیان اینکه نظارت‌های بهداشتی فقط مختص مطب‌ها نیست و تمامی مشاغل را از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد بازرسی قرار می‌دهیم، تصریح کرد: نانوایی‌ها و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی نیز از اماکن حساسی است که با شدت بیشتری کنترل می‌شود.

وی در بخش دیگری از گفتوگو به برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم اشاره کرد و گفت: از روز‌های قبل و پیش از شروع امتحانات تمامی حوزه‌ها را از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ایجاد شرایطی ایمن برای دانش آموزان و پرسنل مورد بررسی قرار داده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار