با شناسایی ۲۶ مورد جدید از افراد مبتلا به بیماری کرونا، تعداد مجموع کرونایی ها در لارستان، خنج و اوز در آستانه ثبت عدد ۶۰۰ نفر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 07 June 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۶ نفر از مبتلایان جدید به بیماری کووید ۱۹ در شهرستانهای لارستان، خنج و اوز شناسایی شده اند که از این تعداد ۱۲ مورد مربوط به شهرستان لارستان است.

از افراد جدید ابتلا به ویروس کرونا در لارستان ۴ مورد از مبتلایان جدید مربوط به شهر لار، ۳ مورد لطیفی، ۲ مورد جویم، ۲ مورد منصورآباد و یک مورد کورده بوده است تا بدین ترتیب مجموع تعداد مبتلایان از ابتدا تا کنون در شهرستان لارستان به ۲۷۷ نفر برسد.

در طی این مدت ۱۰ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در شهرستان اوز به ثبت رسیده است. از موارد جدید، ۴ نفر از مبتلایان مربوط به شهر اوز و ۳ مورد مربوط به کوره، یک مورد بیدشهر و ۲ مورد نیز از اهالی روستای گلار است. با این تفاسیر، مجموع تعداد مبتلایان از ابتدا تا کنون در شهرستان اوز به ۱۹۸ نفر رسید.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در شهرستان خنج شناسایی شد تا جمع کرونایی ها در این شهرستان به ۱۲۱ نفر برسد.

به گزارش میلاد لارستان، مجموع بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان های لارستان، خنج و اوز از ابتدا تاکنون به ۵۹۶ نفر رسیده است.

 

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار