علی احسان خویشوند با تاکید بر اینکه مردم باید طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، افزود: برگزاری مراسم ختم و عروسی در شهرستان نهاوند تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در صورت مشاهده مواردی از این موضوع برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 07 June 2020
سرپرست مرکز بهداشت نهاوند گفت: باید در روستا‌ها روحانیون به قضیه مقابله با شیوع کرونا ورود پیدا کرده و مردم را از خطرات این ویروس مطلع کنند.

به گزارش مهر، خویشوند در ستاد مقابله و مدیریت ویروس کرونا در نهاوند با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما این است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در حالی که کرونا به مرحله بحرانی رسیده است، گفت: در حال حاضر ۷ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های نهاوند بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، افزود: برگزاری مراسم ختم و عروسی در شهرستان نهاوند تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در صورت مشاهده مواردی از این موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

خویشوند با بیان اینکه ادارات دولتی و بانک‌ها باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند، افزود: اماکن ورزشی، سفره خانه‌ها و رستوران‌ها و تالار‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت نهاوند با اشاره به ممنوع بودن فعالیت مداحان در مراسم ختم از نبود نظارت بر نحوه فعالیت مراکز پیشخوان دولت در نهاوند انتقاد کرد و گفت: درج آگهی تسلیت در فضای مجازی ممنوع است چراکه مردم با مشاهده آگهی تسلیت به منزل متوفی می‌روند و تجمع جمعیتی ایجاد می‌شود.

خویشوند با تاکید بر اینکه باید در حوزه روستا‌ها روحانیون به قضیه مقابله با شیوع کرونا ورود پیدا کرده و مردم را از خطرات کرونا ویروس مطلع کنند، گفت: ۲۷ مورد کودک مشکوک به کرونا ویروس در شهرستان نهاوند مشاهده شده است.

وی گفت: والدین پروتکل‌های بهداشتی را در خصوص کودکان و نوجوانان خود رعایت کنند چرا که موج جدید کرونا ویروس کودکان و نوجوانان را در معرض خطر قرار می‌دهد.

وی خواستار خودداری از برگزاری تجمع‌های خانوادگی شد و افزود: برخی رانندگان تاکسی هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این مساله مشکل ساز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار