سیدسعید شاهرخی با تاکید بر اینکه مردم استان همدان فرهنگ، تمدن و شعور اجتماعی خود را در همکاری با مقابله با کرونا نشان دادند، افزود: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل بوده و اکنون نیز نرخ شیوع کرونا در استان همدان نسبت به خیلی از استان‌ها بهتراست.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ 07 June 2020
استاندار همدان از اجرای ۶۳ طرح همسو با جهش تولید در استان همدان خبر داد و گفت: اولویت استان همدان توجه به معیشت و اشتغال است.

به گزارش مهر، شاهرخی در شورای برنامه‌ریزی استان همدان با تاکید بر اینکه همکاری مردم و اقدامات ستاد استانی مقابله با کرونا باعث شد همدان نسبت به خیلی از استان‌ها شرایط بهتری داشته باشد، گفت: کادر بهداشت و درمان استان همدان در مقابله با کرونا از تمام توان و ظرفیت‌های خود استفاده کردند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مردم استان همدان فرهنگ، تمدن و شعور اجتماعی خود را در همکاری با مقابله با کرونا نشان دادند، افزود: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل بوده و اکنون نیز نرخ شیوع کرونا در استان همدان نسبت به خیلی از استان‌ها بهتراست.

یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران میزان موفقیت آن‌ها در جذب اعتبارات است

وی با بیان اینکه ستاد استانی مقابله با کرونا حامی و پشتیبان کادر بهداشت و درمان استان همدان بوده است، ادامه داد: همدان از استان‌های موفق کشور در جذب اعتبارات است چراکه یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران میزان موفقیت آن‌ها در جذب اعتبارات است.

استاندار همدان افزود: اعتبارات شهرستان‌ها بر اساس شاخص‌های کارشناسی شده که برخی نیز ملی بوده و برخی توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شده، تدوین شده‌اند.

شاهرخی گفت: فرمانداران شهرستان‌ها دو هفته فرصت دارند تا با هماهنگی کمیته‌های برنامه‌ریزی پروژه‌ها و برنامه‌های خود را آماده و معرفی کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور باید جهادی و شبانه روزی خدمت به مردم انجام شود و این شیوه کار باید سرلوحه کار مدیران باشد، اظهار کرد: استان همدان با وحدت و همدلی همه مجموعه‌ها در مسیر توسعه است و همکاری نمایندگان استان در این جهت قابل تقدیر است.

لزوم توجه به وحدت، انسجام، وفاق، همدلی و مشارکت عمومی

شاهرخی با بیان اینکه گفتمان کاری خود را بر محور وحدت، انسجام، وفاق، همدلی و مشارکت عمومی قرار داده‌ایم، افزود: اولویت استان همدان توجه به معیشت و اشتغال است و جذب سرمایه گذار، توسعه اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری با توجه به برنامه راهبردی پیش می‌رود.

استاندار همدان از اجرای ۶۳ طرح همسو با جهش تولید در استان همدان خبر داد و گفت: ۷۲ طرح ملی نیز با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار