کد خبر: ۸۵۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 21 May 2020
 

استاندار گیلان گفت : اولویت مهم دستگاه‌های دولتی در سال جهش تولید، تلاش مجدانه برای اتمام طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد خواهد بود.

 
نشست شورای اداری گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ استاندار گیلان امروز در نشست شورای اداری گیلان در رشت با ترسیم چشم انداز تداوم طرح های عمرانی دستگاه‌های دولتی، خطاب به مدیران اجرایی گفت : تمامی تلاش خود را در سال جهش تولید، برای اتمام طرح های نیمه تمام با پیشرفت کار بالای 60 درصد بکار گیرند تا علاوه بر تسریع در روند بازدهی سرمایه گذاری ها، زمینه ی رونق اشتغال، تولید و اقتصاد استان مهیا شود.
 
ارسلان زارع بهترین شیوه تسریع در روند تحقق توسعه پایدار در گیلان را تلاش متولیان و مسئولان در بستر تفاهم و همدلی عنوان کرد و افزود : توانمندی‌های منحصربه فردی در حوزه های سه گانه اجرایی ، تقنینی و قضایی نظام وجود دارد و تجلی این ظرفیت در بستر درک متقابل، تفاهم، همدلی و همکاری با محوریت قانون قابل حصول است.
 
وی همچنین با اشاره به اتمام فعالیت نمایندگان مردم گیلان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از تلاش و همکاری آنان برای گره گشایی از معضلات استان در 4 سال گذشته قدردانی و ابراز امیدواری کرد : نمایندگان گیلانی در مجلس یازدهم نیز با بهره گیری از ظرفیت‌ها زمینه تداوم توسعه در استان را در بستر تعامل با دستگاه‌های اجرایی بیشتر مهیا کنند.
 
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره نهایی شدن قانون توسعه منطقه آزاد انزلی و ابلاغ آن از سوی دولت، تصریح کرد : توسعه منطقه ی آزاد انزلی هیچ ضرری برای مردم انزلی ندارد بلکه روند جذب سرمایه گذاری‌ها را برای رونق معیشت، اشتغال و تولید استان بیشتر و آینده ی روشنی برای فعالیت‌های اقتصاد ترسیم می کند.
 
ارسلان زارع در ادامه با اشاره به در پیش بودن فصل گرما، بر ضرورت ارتقاء بهره وری در بستر بهینه سازی مصرف انرژی در مجموعه کاربری‌های دولتی، صنعتی و خانگی تاکید کرد و گفت : هرگونه اسراف و اتلاف انرژی در روزهای گرم سال، هزینه های مضاعفی بر توان ملی تحمیل می کند و جلوگیری از آن نیازمند عزم ملی است.
 
وی در پایان سخنانش به تدابیر دولت برای آزاد سازی سهام عدالت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و همچنین عرضه برخی شرکت‌های سودآور دولتی در بورس را فرصتی دانست تا عموم مردم در بستر فرصتی عادلانه بتوانند به نقش آفرینی در روند سودآوری سرمایه های خود بپردازند. 
 
در ادامه مراسم منصور مولایی پور رئیس سازمان اقتصاد و دارایی ، علی درجانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان و حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور روند فعالیت صندوق های سرمایه گذاری و سهام عدالت، هدف گذاری برای تولید یک میلیون و 200 هزار تن شلتوک برنج، تولید 125 هزار تن برگ سبز و 31 هزار تن چای خشک در گیلان را تشریح کردند. 
 
 تعدادی از نمایندگان گیلان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز امروز با شرکت در نشست شورای اداری استان، در خصوص عمده ترین فعالیت‌های حوزه نمایندگی خود در 4 سال گذشته گزارش دادند و پس از آن از تلاش‌ها و پیگیری های آنان در دوران تصدی نمایندگی مردم گیلان در خانه ملت قدردانی شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار