کد خبر: ۸۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 29 August 2015

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: باید تحرکی در سیستم بانکی ایجاد و حمایت‌های لازم نیز از سرمایه در گردش صنایع از جانب بانک‌ها انجام پذیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر امروز به‌همراه استاندار وسایر مسئولان استانی  با حضور در شهرک صنعتی سفیدرود رشت ضمن بازدید از تعدادی از کارخانه‌های این شهرک در مورد ره آورد این سفر برای گیلان اظهار داشت: این شهرک صنعتی یک امکان زیر ساختی مناسب برای توسعه صنعتی در گیلان است.

وی با اشاره به قابلیت‌های استان گیلان خاطرنشان کرد: این استان با توجه به اهمیت مسئله منابع طبیعی، جنگل و دریا باید به سمت صنایع سبز که سازگاری با منابع طبیعی دارد حرکت کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه گیلان ظرفیت بزرگی در زمینه فعالیت‌های آبزی‌پروری و دریایی دارد اظهار کرد:  در راستای مسائل زیست محیطی و اشتغال پایدار لازم است که بسیاری از صنایع در گیلان همچون سرمایه گذاری درصنایع آب، دریا و دام‌پروری در صنعت گیلان  توسعه پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری تصریح کرد: این صنایع باید در راستای شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم وفناوری ایجاد شود و لازم است که در این زمینه از متخصصانی با تحصیلات دانشگاهی استفاده شود.

این مقام مسئول در راستای گلایه مدیران صنایع از کمبود سرمایه در گردش گفت: باید تحرکی در سیستم بانکی ایجاد و حمایت‌های لازم نیز در این زمینه از جانب بانک‌ها انجام پذیرد.

وی افزود: دولت با اعمال سیاست‌گذاری‌ها، برای جلوگیری از واردات کالاهای خارجی در جهت حمایت از تولیدات داخلی گام‌های بلندی برمی‌دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار