در سال جهش تولید، همگام با رشد شاخص کل بورس، سهام فولاد مبارکه هم به رشد چشمگیر بیش از 87 درصدی دست یافته است.
کد خبر: ۸۴۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 02 May 2020

مدیر امور عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: از ابتدای فروردین 99 تاکنون بازدهی 87 و 34 درصدی برای سهام داران به ارمغان آورده است.

 سیدعلی پزشک افزود: رشد بازدهی سهام فولاد مبارکه در حالی است که شاخص کل در این مدت رشد 71 درصدی داشته است.

وی گفت: با توجه به اقبال گستردۀ سهام‌داران به سرمایه‌گذاری در بورس در امسال، تقاضا برای خرید سهام افزایش یافته و یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش سهام شرکت‌های بورسی ازجمله سهام «فولاد» بوده است به‌طوری‌که نخستین بار نماد فولاد در دوم اردیبهشت‌ برای کنفرانس اطلاع‌رسانی، به‌دلیل تغییرات قیمت بیش از 50 درصد در 15 روز معاملات متوقف شد و شرکت پاسخ سؤالات سهام‌داران را از طریق سامانه کدال منتشر کرد.

مهدی توانگر رییس امور سهام و مجامع شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم، عملکرد خوب خطوط تولید فولاد مبارکه را یکی دیگر از عوامل اقبال سهام‌داران به سهام «فولاد» دانست و گفت:  فروردین‌ امسال، این شرکت بزرگ فولادی با تلاش فولادمردان موفق به تولید 667 هزار تن محصول فولادی و فروش 437 هزار تن به ارزش 25 هزار و 826 میلیارد ریال شد.

وی  همچنین در خصوص  افزایش سرمایۀ 60 و 76 درصدی اخیر فولاد مبارکه افزود:   این افزایش سرمایه هشت اردیبهشت‌ در ادارۀ ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری ثبت شد و پس از تأیید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویۀ وجوه در روزهای آینده، سهام جایزۀ فولاد قابل معامله خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار