کد خبر: ۸۴۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 30 April 2020

گمرک

تابناک/ استاندار گیلان گفت: تحقق صادرات ۶۰۰میلیون دلاری در سال جاری هدف مهم استان است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،ارسلان زارع  افزود: این فرصت فراهم است که با بهره گیری از ظرفیت ها گامی اساسی در جهت توسعه استان برداریم.

زارع گفت: با وصل حمل و نقل ریلی از جنوب به شمال کشور می توان حمل و نقل بار را در کشور از طریق ریلی به ده میلیون تن رساند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات امروز به صورت جدی پیگیری خواهد شد. همه دستگاههایی اجرایی از بخشی نگری پرهیز کنند و همه همکاری های لازم باید با تولیدکنندگان و صادرکنندگان  داشته باشند.

استاندار گیلان تصریح کرد: کرونا بدون تردید بر اقتصاد آثار سو گذاشته است و باید تلاش کنیم تا آسیب ها در حد امکان جبران شوند.

وی افزود: امسال سختی ها ما نسبت به سال گذشته کمتر نشده است و باید با همت مضاعف به صادرات ۶۰۰میلیون دلاری در استان برسیم.

فرهاد دلق پوش رییس سازمان صمت گیلان  نیز در این جلسه گفت: مرزهای استان گیلان نقش موثری در بهبود وضعیت صادرات کشور دارند.

دلق پوش خاطرنشان کرد:  استانهای همجوار ما نظیر اردبیل ۱۶ درصد و مازندارن ۴۴ درصد از نظر صادرات وزنی رشد داشتند و این امر نشان می دهد که استان گیلان هم می تواند گامهای بلندتری بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار