حسام سپهرمنصوری با اشاره به اینکه این گروه جهادی که در شهر شیرین سو شهرستان کبودراهنگ فعال است، پس از شیوع کروناویروس در تولید ماسک نیز فعالیت دارد، افزود: مواد اولیه ماسک توسط یکی از اعضای گروه تهیه شد و در روستا‌های نامبرده حدود ۱۸ خانم و آقا دوخت آن‌ها را انجام دادند که هنوز هم ادامه دارد.
کد خبر: ۸۴۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 30 April 2020
مسئول گروه جهادی شهید صوفی شهرستان کبودراهنگ درباره فعالیت‌های این گروه جهادی گفت: تولید لباس گان، ماسک، ضدعفونی ۲۵ روستا، مشارکت در طرح‌های غربالگری، پویش مردمی و کمک مؤمنانه از جمله فعالیت‌های این گروه در ایام شیوع کروناویروس است.

به گزارش ایسنا، سپهرمنصوری درباره تولید لباس گان توسط گروه جهادی شهید صوفی، اظهار کرد: مواد اولیه از طرف بهزیستی شهرستان کبودراهنگ تأمین شد و حدود ۳۰۰۰ لباس گان در کارگاه روستا‌های چالو و بشیک‌تپه که به همین منظور تغییر کاربری دادند، تولید شد.

وی با اشاره به اینکه این گروه جهادی که در شهر شیرین سو شهرستان کبودراهنگ فعال است، پس از شیوع کروناویروس در تولید ماسک نیز فعالیت دارد، افزود: مواد اولیه ماسک توسط یکی از اعضای گروه تهیه شد و در روستا‌های نامبرده حدود ۱۸ خانم و آقا دوخت آن‌ها را انجام دادند که هنوز هم ادامه دارد.

سپهرمنصوری ادامه داد: پس از تولید حدود ۳۰۰۰ ماسک به طور رایگان در سطح شهر شیرین سو و روستا‌های آن توزیع شد و بقیه تولیدات با قیمت مناسب در اختیار پایگاه‌های بسیج، خانه‌های بهداشت و افراد متقاضی قرار گرفت.

وی دیگر فعالیت گروه جهادی شهید صوفی را مشارک در طرح غربالگری عنوان کرد و یادآور شد: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۲۰ فروردین امسال با کمک هلال احمر و مرکز بهداشت شهر شیرین سو در غربالگری و کنترل خودرو‌های غیربومی فعالیت‌هایی انجام دادیم.

سپهرمنصوری در ادامه به مشارکت این گروه جهادی با پویش مردمی اشاره کرد و گفت: در این مدت علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، روستا‌ها سه بار و شهر شیرین سو نیز هر یک روز در میان به صورت شبانه با کمک عوامل شهرداری ضدعفونی شد.

مسئول گروه جهادی شهید صوفی شهرستان کبودراهنگ در پایان بیان کرد: ضدعفونی معابر شهری هنوز ادامه دارد و در حال حاضر این گروه جهادی از طریق طرح کمک مؤمنانه در حال خدمت‌رسانی به مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار