در این نشست از زحمات حسین عارفی قدردانی و علی اصغر علی اکبری به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان ایلام معرفی گردید.
کد خبر: ۸۴۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 29 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الیاسی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ایلام ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای جناب علی اکبری سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان، از زحمات و تلاش های ارزشمند جناب عارفی که در طول مدتی که مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بودند تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این مدت محدود انصافا خدمات ارزشمند و بی مانندی را از خود به یادگار گذاشتند.

مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به گذشته خود افتخار می کنم که از جوانی امدادگر جمعیت هلال احمر بودم و در طول مدتی که به عنوان مدیر عامل مجموعه جمعیت هلال احمر استان بودم سعی کردیم از فرصت ها و ظرفیت هایی که در اختیار داریم در جهت پیشرفت اهداف جمعیت هلال احمر استفاده کنیم و تلاش کردم تا کارهایی ماندگار انجام شود.

حسین عارفی بیان کرد: کارهایی که انجام شده و رضایت مندی نسبی که در سطح استان به وجود آمده جز با تلاش پرسنل و اعضا‌ء جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران، جمعیت هلال احمر استان میسر نمی شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان ایلام، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های آقای عارفی، برای ایشان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: هدف ما این است که دست به دست هم بدهیم تا مجموعه ایی که تاکنون به درستی اداره شده و همه از آن به نیکی یاد می کنند و ریل گذاری هایی که مدیران از قبل انجام داده اند با تلاش و همکاری مجموعه جمعیت هلال احمر استان بتوانیم این راه را در راستای توسعه اهداف بشر دوستانه جمعیت هلال احمر و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم، ادامه بدهیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

علی اصغر علی اکبری از حسن اعتماد دکتر همتی تشکر کرد و افزود: دست یاری به سوی یکایک اعضای شورای معاونین، پرسنل و اعضاء جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان دراز می کنم تا در کنار هم برای پیشبرد اهداف انساندوستانه هلال احمر تلاش کنیم.

در این نشست از زحمات حسین عارفی قدردانی و علی اصغر علی اکبری به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان ایلام معرفی گردید.

گفتنی است: رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی حسین عارفی را به عنوان مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر منصوب کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار