تابناک کهگیلویه وبویراحمد
ولی حالا این موضوع به خودشان برگشت داده شده تا معلوم شود انگار همه ی سیاسیون در این شرایط نچندان جالب اقتصادی کاسب شده اند
کد خبر: ۸۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 27 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد اینکه اولین بار چه کسی واژه کاسب را وارد منازعات سیاسی کشور کرد کاملا روشن نیست اما این واژه جای خود را لای مسائل روز کشور به خوبی باز کرده و پای ثابت تحلیل های سیاسی شده است . ضمن اینکه تا قبل معمولا اصلاح طلبان ،اصولگرایان را به طرق مختلف کاسب شرایط معرفی می کردند ولی حالا این موضوع به خودشان برگشت داده شده تا معلوم شود  انگار همه ی سیاسیون در این شرایط نچندان جالب اقتصادی کاسب شده اند.

پایگاه خبری زاگرس با درج صحبت های یکی از کارشناسان سیاسی استان در پاسخ به اظهارات صادق زیباکلام مبنی بر رفع حصر سران فتنه گفت:کاسبی رفع حصر و تطهیر فتنه گران ،ابزار آمریکا و صهیونیسم نوازی عده ای معلوم الحال شده است و این ترجمان دیگری از آمریکایی بودن فتنه است.

شهرام مهدوی مطلق افزود:آمریکا ستیزی تنها در ایران نیست و امروزه در بسیاری از کشورها شعار مرگ بر آمریکا و نفرت از عملکرد دولتمردان آمریکایی در دول مختلف وجود دارد .

وی بیان کرد: آمریکا ستیزی بر مبنای مقابله با یک نظام تحمیلی جهانی و در راستای رهایی مردم محروم از جهان سلطه است.

این فعال فرهنگی ابراز داشت: بعضی مرعوبان غربی علی رغم اینکه برسرسفره نظام اسلامی ارتزاق می کنند، جای نظام غرب و دولت های آمریکا و انگلیس به ملت و مردم خود بدبین هستند و به همین دلیل هم تاکنون به جای طرح موضوع ایران ستیزی و ایران هراسی نظام غرب علیه ایران ، صحبت از غرب ستیزی در ایران می کنند.

مهدوی مطلق اظهار کرد: تناقص های گفتاری و رفتاری مرعوبان غربی زیاد بوده است و همواره به غرب و نظام سرمایه داری بیش از نظام دینی و اسلام اعتقاد و گرایش دارند و به جای منابع دینی به نظریات غربی استناد می کنند و اساسا به علوم انسانی اسلامی نه توجهی دارند و نه اعتقادی .

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:این ها منافع ملی را در پیمودن مسیر غرب می دانند و سالهاست در توهم و خواب دو قلو زاییدن سفارت آمریکا در ایران گرفتار هستند و خود بهتر از هر کسی می دانند که بازگشایی سفارت شنود در ایران اولا خواب تعبیر نشدنی است و ثانیا نه تنها با منافع ملی بلکه با غیرت و عزت ایرانی اسلامی و منافع دینی در تضاد کامل قرار دارد.

مهدوی مطلق افزود: کاسبی رفع حصر و تطهیر فتنه گران ابزار آمریکا و صهیونیسم نوازی عده ای معلوم الحال شده است و این ترجمان دیگری از آمریکایی بودن فتنه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار