بعنوان دومین استان کشور
در این مراسم که بعد ازتهران برای دومین بار در کشور در استان آذربایجان شرقی اجرا گردید خدمات بیمه ای کوثر در شعبات اعتباری کوثر به طور همزمان ارائه خدمت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 26 August 2015

به گزارش تابناک تبریز در مراسم افتتاحیه این خدمت نوین که از امروز خدمت رسانی را به اقشار مختلف مردم آغاز کرده است ، مهندس آهنتن مدیر موسسه اعتباری کوثر ضمن عرض تبریک بمناسبت میلاد امام رضا (ع) افزود که موسسه  اعتباری و بیمه کوثر هردو به نام مبارک حضرت زهرا(س) مزین شده و در این راستا مجموعه بازنشستگان نیروهای مسلح و موسسه  اعتباری کوثر دست به دست هم داده تا خدمتی نوین به قشر هدف این مجموعه یعنی بازنشستگان نیروهای مسلح ارائه نمایند .

در ادامه این مراسم مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در آذربایجان شرقی حضرت حجه الاسلام پیغمبری با تبریک ایام میلاد امام رضا و همچنین هفته دولت و روز کارمند با اشاره به فرمایش امام رضا مبنی خدمت رسانی و دستگیری از مردم در خواست کرد که همه باید این فرموده را سرلوحه کاری خود قرار داده و در حدامکان به مردم کمک و خدمت کنند. ایشان در ادامه افزودند که متاسفانه وقتی بعضی از مدیران پشت میز قرار میگیرد رفتار مناسبی با ارباب رجوع ندارند به مجموعه کوثر توصیه کرد که رفتار مناسب خودرا بااربا رجوع ادامه دهند. ایشان با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از مجموعه کوثر در شمالغرب ، این مجموعه را از لجاظ رفتار و رعیت آداب اسلامی موسسه برتر شناخته شده استو

در ادامه آقای صالحی سرپرست بیمه کوثر از ارائه خدمت متنوع بیمه ای به اقشار مختلف مردم مخصوصا بازنشستگان عزیز نیرو های مسلح در شعبات موسسه مالی اعتباری کوثر خبرداد و افزود که دراین مجموعه تکریم ارباب رجوع سرلوحه کاری کارمندان قرار دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار