فرمانده انتظامي استان گيلان از کشف مقادیری لوازم خانگی قاچاق به ارزش 7 ميليارد و 400 ميليون ريال لوازم خانگی در شهر رشت خبر داد.
کد خبر: ۸۲۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 18 February 2020

سردار "عزيزاله ملكي" در گفت‌ و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمينه قاچاق لوازم خانگی در سطح شهرستان رشت فعالیت می کند بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: با اقدامات اطلاعاتي صورت گرفته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انباري كه متهم اقدام به دپو كالاي قاچاق در آن كرده بود را در شهر رشت شناسايي كردند.

وي بيان داشت: ماموران آگاهي با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسي از اين مكان 433 دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق از قبيل کولر، اتو، ماشين لباسشويی، ظروف تزئینی و دکوری و لوازم آرایشی را کشف کردند.

سردار ملکی با بيان اينكه در اين راستا متهم 55 ساله با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد تصريح كرد: كارشناسان ارزش كالاهاي كشف شده را 7 ميليارد و 400 ميليون ريال برآورد كردند.

فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان به برخورد قاطع و قانوني پليس با قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی کشور اشاره كرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار