با قبول استعفای رئیسی/
تابناک: با قبول استعفای مصطفی رئیسی، سرپرست جدید هیئت تکواندو استان اصفهان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹ 24 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، پنج‌شنبه هفته گذشته بود که متن استعفای مصطفی رئیسی از ریاست هیئت تکواندو استان اصفهان روی خروجی این هیئت رفت.

رئیسی در این بیانیه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در مدت ریاستش در هیئت تکواندو، به دلایل استعفا کردنش پرداخته و مدعی شده بود برای اینکه ارزش کار‌های انجام گرفته‌اش از بین نرود، از سمتش استعفا کرده است.

به فاصله چند روز پس از این استعفا، فدراسیون تکواندو استعفای رئیسی را پذیرفت و ید‌الله رضوانی را برای سرپرستی هیئت معرفی کرد اما اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در روز‌های ابتدایی حاضر به پذیرش این استعفا نشد.

از سوی دیگر نیز برخی از فعالان جامعه تکواندو استان طی دیدار و گفت‌وگو با رئیسی خواستار منصرف شدن وی از استعفا شدند اما وی همچنان مصر به استعفا کردن بود و در نهایت نیز اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با کنار رفتن وی مخالفت کرد.

در حال حاضر حکم سرپرستی یدالله رضوانی صادر شده و روز پنج‌شنبه نیز متن کامل حکم سرپرستی رضوانی روی خروجی سایت هیئت تکواندو استان اصفهان رفت.

رضوانی از پیش‌کسوتان تکواندو اصفهان است که سابقه دبیری و ریاست هیئت را دارد و به عنوان سرپرست باید زمینه برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت را تا سه ماه دیگر فراهم کند.

رئیس سابق هیئت تکواندو استان اصفهان نیز در پیامی برای رضوانی در مسئولیت جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار