نقل و انتقالات زمستانی در حالی رو به پایان است که تراکتوری‌ها مذاکراتی با دو مدافع راست داشته‌اند.
کد خبر: ۸۱۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 11 January 2020

 میلاد فخرالدینی که سابقه بازی در تیم‌های تراکتور و گسترش فولاد را در کارنامه دارد، در سال‌های اخیر عضو تیم ذوب‌آهن بود اما با فسخ قرارداد از این تیم جدا شد تا ادامه فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

فخرالدینی که مذاکراتی با تیم‌های تراکتور و استقلال انجام داده، در روزهای آتی تیم جدید خود را انتخاب می‌کند. این بازیکن پیش از این در هر دو تیم تراکتور و استقلال بازی کرده و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. نکته قابل توجه در رابطه با تراکتور، کمبود مدافع در این تیم است. سرخپوشان تبریزی تنها مدافع راست تخصصی خود را نیز در روزهای اخیر از دست داده‌اند.

بازیکن سابق تیم ملی در تیررس تراکتور

استیون بیت آشور، بازیکن ایرانی – آمریکایی شاغل در لیگ آمریکا که سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را نیز در کارنامه دارد، یکی از گزینه‌های تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی است. این بازیکن که در پست تخصصی دفاع راست بازی می‌کند، با توجه به جدایی سید احمد موسوی از تراکتور، شانس زیادی برای حضور در جمع شاگردان ساکت الهامی دارد.

تراکتوری‌ها مذاکراتی نیز با بیت آشور داشته‌اند اما تاکنون توافقات نهایی حاصل نشده است. با این حال باید دید مسئولان تراکتور در فاصله چندروزه تا پایان نقل و انتقالات زمستانی چه تصمیمی برای تقویت تیمشان می‌گیرند.

حضور میمبلا و دژاگه در تمرینات تراکتور/ دومین تمرین سرخپوشان در ترکیه برگزار شد

تراکتوری‌ها در حالی روز گذشته راهی ترکیه شدند که برگزاری این اردو در هاله‌ای ابهام قرار داشت. شاگردان الهامی شب گذشته و پس از حضور در آنتالیا نخستین تمرین خود را در این شهر برگزار کردند. اشکان دژاگه و میمبلا نیز خود را به این اردو رسانده‌اند.

شاگردان الهامی دومین تمرین خود را نیز صبح امروز در قالب تمرینات بدنسازی سپری کردند. این اردوی 11 روزه 29 دی‌ماه به پایان می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :