رئیس هیات کبدی ایلام گفت: تیم کبدی بانوان ایلام در پایان مسابقات مرحله اول لیگ برتر با هشت امتیاز همراه با تیم تهران در صدر جدول قرار گرفت.
کد خبر: ۸۰۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 27 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛غلامرضا رئوفی اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان با حضور ۹ تیم برتر کشور دچهار مرحله برگزار می شود.

وی افزود: اولین مرحله این مسابقات اول دی ماه جاری در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و تیم ایلام با موفقیت توانست به مرحله دوم صعود کند.

رئیس هیات کبدی ایلام یادآور شد:در این مسابقات معصومه نادری به عنوان داور لیگ برتر بانوان کبدی باشگاه های کشور حضور داشت.

رئوفی با اشاره به اینکه تیم کبدی ایلام هفته آینده در قزوین با چهار تیم رقابت می کند، تاکید کرد: حامی مالی تیم کبدی ایلام در این مسابقات سازمان بیمه سلامت ایلام است و با کمک و همراهی آنان بازیکنان با انگیزه بیشتر به رقابت ها اعزام شدند.

وی اضافه کرد: همچنین برای اعزام بازیکنان به اردوی های تیم ملی نیز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور عشایری ایلام از این تیم حمایت کردند.

ورزش کبدی استان ایلام یکی از ورزش های فعال و مدال آور در بخش بانوان است و ورزشکارانی در این رشته از جمله فاطمه منصوری، فاطمه امیدی، زهرا یوسفی نژاد و هانیه منصوری در اردوی های تیم ملی برای حضور در رقابت های ۲۰۱۸ قهرمانی آسیا حضور داشتند.

تیم لیگ برتری کبدی بانوان ایلام سال گذشته مقام سوم مسابقات قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، همچنین یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی لیگ دسته یک را در کارنامه خود دارد.

۶۸ ورزشکار کبدی کار سازمان یافته در ۲ بخش آقایان و بانوان در استان ایلام فعالیت دارند.

استان ایلام دارای ۲۶ هزار و ۹۶۰ نفر ورزشکار سازمان یافته است که در ۳۰۰ هیات ورزشی فعالیت می کنند./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار