بیانیه سازمان بسیج اساتید البرز:
در پی برگزاری مراسم هنجارشکنانه شب یلدا در دانشگاه خوارزمی، سازمان بسیج اساتید استان البرز ضمن محکوم کردن اینگونه رفتارها، از رییس دانشگاه خواستار برخورد با خاطیان و مسئولان کاهل دانشگاه شد.
کد خبر: ۸۰۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 26 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سازمان بسیج اساتید استان البرز خواستار برخورد با خاطیان و مسئولان کاهل دانشگاه در برخورد با اقدامات هنجارشکنانه در دانشگاه خوارزمی شد.

در پی برگزاری مراسم هنجارشکنانه شب یلدا در دانشگاه خوارزمی، سازمان بسیج اساتید استان البرز ضمن محکوم کردن اینگونه رفتارها، از رییس دانشگاه خواستار برخورد با خاطیان و مسئولان کاهل دانشگاه شد. گرچه ایجاد نشاط در بین دانشجویان در تلطیف فضای دانشگاه ها موضوعی مطلوب می باشد اما ساختارشکنی و سو استفاده مذموم و غیرقابل تحمل است.

مسئولان دانشگاه اولین کسانی هستند که می بایستی در برگزاری این نوع فعالیت ها تمهیدات لازم را بیندیشند و راه را بر فرصت طلبان و خاطیان سد نمایند.

از مدیران دانشگاه ها انتظار می رود در چارچوب شئونات اخلاقی و فرهنگی جامعه اسلامی به ایجاد نشاط در دانشجویان کمک کنند تا این قشر آرمانگرا بتواند در جهت کمال و کسب علم و دانش موفق تر باشد.

متاسفانه مشاهده می شود که در مقاطعی با برگزاری اردوهای مختلط و کنسرت های مختلط، دانشجویان از فضای معنوی فاصله گرفته و نه تنها مشکلی از آنها حل نشده بلکه به مشکلات آنان دامن زده شده است.

دانشجویان آینده سازان کشور هستند و تمام تلاش نظام آموزش عالی کشور باید در جهت رشد و اعتلای آنان برنامه هایی پرمحتوا تدارک ببینند تا باعث سرزندگی، مسئولیت پذیری و امیدواری به آینده در آنها شود. بنابراین برگزاری برنامه های بی محتوا و هنجارشکنانه آدرس غلطی است که به این نیاز واقعی داده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار