کد خبر: ۸۰۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴ 18 December 2019

اتحاد، انسجام و همدلی، رمز موفقیت درکار تشکیلاتی است و نیروهای انقلابی قم این را به خوبی درک کرده‌بودند. لذا با حرکتی به‌هنگام توانستند الگویی موفق از معرفی لیست انتخاباتی مجلس برای سایر استان‌های کشور باشند.

آنها تلاش نمودند لیستی جامع، متشکل از مثلث خدمت‌رسانی با معرفی دکتر امیرآبادی، دین‌محوری با معرفی حجت الاسلام ذوالنور و فسادستیزی با معرفی دکترزاکانی را به رخ حریفان بکشند.

لیستی که مورد وفاق اکثر گروه‌های انقلابی وممهور به تایید علما، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه بود و مطابق دستور رهبری در بیانیه راهبردی گام دوم، جوانان در تشکیل آن نقش به سزای داشتند.

لیست مجمع نیروهای انقلابی استان قم دارای دو مولفه ارزشمند بود. اول حضور سه شخصیت موجه، متخصص و ولایت پذیر که در مسیر خدمت به انقلاب دلسوزانه مجاهدت کرده و هرسه کارنامه قابل دفاعی داشتند. دومین مولفه بسیاربسیار ارزشمند که باعث قدرت بی مثال این لیست شد، اتحاد و انسجام اکثریت گروه‌ها، شخصیت‌ها و جوانان انقلابی استان بود.

شکرخدا در قم همه به این بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌بودند که حریف قدرت طلب هیچ شانسی، جزء ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی برای پیروزی در انتخابات ندارد و این اتحاد مثال زدنی اندک کورسوی امید غرب‌گرایان را هم به یاس مبدل ساخت.

این اتحاد که به فرمایش امام راحل رمز پیروزی بود، در گام نخست به ثمر نشست و پیروزی را قبل از شروع بازی به اردوگاه نیروهای انقلاب هدیه کرد، حریف به خوبی به این جمع‌بندی رسیده‌بود که تاب رقابت با این اتحاد و انسجام را ندارد لذا قبل از شروع انتخابات از رقابت با دستان واحد ولایتمداران انصراف داد، وصد البته که، یدالله مع الجماعه.

اما تجربه‌های تلخ گذشته به ما نشان داده‌است، بعد از شکست حریفان باید دوچندان نگران وحدت نیروهای خودی بود. تا زمانی که حریف قدرتمندی در میدان وجود دارد غالب نیروها با بصیرت اندک هم متوجه هستند که نباید در صفوفشان انشقاق ایجاد شود اما به محض شکست خوردن حریفان، افرادی که ارزش وحدت را به درستی درک کنند کمتر می‌شوند.

اتفاقا در گام دوم پیروزی(بعد از شکست حریف)، ما باید با اتحاد دست به تغییر در کشور بزنیم و وضعیت موجود را اصلاح کرده و به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

تاسف بار است که ما خیلی زود فراموش می‌کنیم، اگر موفقیتی به دست آوردیم در سایه همدلی و هماهنگی بوده‌است و تازه با از میدان به در کردن حریف باید با اتحاد میدان داری کنیم و کشور و شهرمان را بسازیم، نه اینکه با ایجاد اختلاف فرصت سوزی کنیم.

دردناک خواهدبود که این دست‌آورد بزرگ نیروهای انقلاب، یعنی لیست متحد و قوی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قم، که قطعا می‌تواند برای همه کشور تبدیل به یک الگو مثال‌زدنی شود، با ایجاد اختلاف توسط دوستان انقلابی خودمان، ضایع شود.

بهتر است آنانی که به بهانه‌های واهی بر طبل اختلاف می‌کوبند، دقت داشته‌باشند که اگر با این رویه آنها نتیجه انتخابات به نفع جناح غرب‌گرا رقم بخورد، حتما مغضوب مردم قم خواهند‌ شد و می‌بایست پاسخگو باشند.

هر چند نظرسنجی‌های غیررسمی وهمچنین اطلاعات ما از کف جامعه خبر از مقبولیت بالای لیست نیروهای انقلاب می‌دهد اما باز توصیه می‌شود هم‌قطاران انقلابی، همه با هم مدد نمایند تا این سه گزینه با اقتداربیشتری به مجلس راه پیدا کنند و بعد از پیروزی با تمام انرژی و با سخت‌گیری فراوان برای تحقق خواسته های انقلابیمان، از این لیست مطالبه گری نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار