نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده اسامی 65 نفر از زمین‌خواران منطقه حیران را در اختیار همه رسانه‌ها قرار دادم تا معلوم شود که چه کسانی دنبال سوءاستفاده از مناصب خود بودند.
کد خبر: ۷۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 19 August 2015

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل،‌ اظهار کرد: بنده در نامه‌ای که به معاون اول رئیس جمهور نوشته‌ام در آن جزئیات بیشتری از زمین‌خواری در حیران را به او اعلام کردم و حتی اسامی برخی از بستگان نزدیک نماینده آستارا را در مجلس که در این موضوع دخالت داشتند،‌ اعلام کردم.

وی تصریح کرد: اگر این اسامی از طریق رسانه‌ها منتشر شود قطعاً آبروی نمایندگان شمال کشور بیشتر از ما می‌رود چراکه ما هیچ مسئله پشت پرده و یا رانتی نداریم که از بیان آن ترس و واهمه داشته باشیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده به جد بحث زمین‌خواری در گردنه حیران و تعدی و وارد آمدن خسارت به این منطقه زیبا را که نمایندگان فعلی و قبلی آستارا در آن دست داشتند، پیگیر هستم و قطعاً ابعاد مختلفی از این پرونده را افشاگری می‌کنم.

پیرمؤذن بیان کرد: آنهایی که احساس می‌کنند با برخی بیان مطالب غیرواقعی می‌توانند سرپوشی بر تخلفات خود بگذارند، سخت راه را به خطا رفته‌اند چراکه باید واقعیت‌ها به مردم بازگو شود و قطعاً در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از مباحث مطرح شده در این حوزه را اعلام می‌کنم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار