رئيس اتاق بازرگاني،صنايع و معادن و کشاورزي خراسان شمالي از ورود نخستين گروه تجاري خارجي از کشور پاکستان در پساتحريم براي انعقاد قرارداد تجاري به اين استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 16 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمد صمدي با اعلام اين خبر اظهارکرد:اين گروه تجاري از کشور پاکستان به خراسان شمالي سفر کرده تا تفاهم نامه تجاري با اتاق استان براي مبادله تجاري دوجانبه امضا کند که گام اوليه براي اين تفاهم نامه برداشته شد.
وي اضافه کرد:پيش از اين نيز اتاق بازرگاني کشور پاکستان به خراسان شمالي سفر داشته و مقاديري مواد غذايي شامل انگور،پياز و سيب زميني توليدي استان نيز به اين کشور صادر شده است.
به گفته وي پساتحريم موقعيت خوبي را براي حضور سرمايه گذاران خارجي در ايران فراهم کرده که بايد از اين موقعيت براي ارائه توانمندي‌هاي استان به سرمايه گذاران خارجي استفاده کرد.
عضو اتاق بازرگاني ايران خاطرنشان کرد:اين استان داراي قابليت‌هاي زيادي براي سرمايه گذاري خارجي است و بايد اين توانمندي‌ها را ارائه کنيم و راهکارش نيز دعوت از سرمايه گذاران خارجي به استان است.
صمدي افزود:اتاق بازرگاني خراسان شمالي در اين زمينه فعاليت خوبي را شروع کرده و نيازمند به کمک دستگاه‌هاي اجرايي اقتصادي استاني است تا بتوانيم با همکاري هم از اين موقعيت استفاده کنيم.
تجار پاکستاني پس از ديدار با رئيس اتاق بازرگاني استان و بازديد از تعدادي واحد صنعتي توليد مواد غذايي استان را به مقصد کشورشان ترک کردند.
اين دومين باري است که هيات تجاري از کشور پاکستان به استان خراسان شمالي سفر مي‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار