معاون وزیر ارتباطات و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی:
مهدی راسخ معاون وزیر ارتباطات و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در بجنورد،خراسان شمالی را مهد کشتی پهلوانی دانست و گفت:با ورود کشتی پهلوانی به بازیهای جهانی شاهد درخشش مدال آوران این استان در میادین جهانی خواهیم بود.
کد خبر: ۷۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،مهدی راسخ معاون وزیر ارتباطات و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با حضور در جمع پیشکسوتان و ورزشکاران هیئت باستانی در مجموعه علیدخت بجنورد گفت:خراسان شمالی مهد کشتی پهلوانی است و با ورود کشتی پهلوانی به بازیهای جهانی شاهد درخشش مدال آوران این استان در میادین جهانی خواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد:ورزش امروزه در جوامع مختلف به عنوان یک علم و اقتصاد پویا مطرح است و میتوان با سرمایه گذاری درست ایجاد ارزش افزوده مناسب داشته باشیم.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی ضمن اشاره به وجود ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه خراسان شمالی گفت:با رایزنی های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان کشتی پهلوانی که قبل از این در زیر مجموعه ورزشهای بومی و محلی جا داشت به زودی در بازیهای جهانی حضور خواهد داشت و برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی جهت شناسایی قدرت و ظرفیت خراسان شمالی در میادین جهانی خواهد بود.
امین رشید لمیر مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم  بسط و گسترش ورزش پهلوانی و اخلاق ورزشی را اولویت اصلی اداره کل ورزش و جوانان دانست و گفت:تلاش در جهت ورود ارزش و مرام پهلوانی در تمام ورزشهای فردی و گروهی از جمله برنامه های بلند مدت این اداره کل است که برای رسیدن به این هدف نیازمند کمک و یاری همه دستگاههای اجرای هستیم.
وی خاطر نشان کرد:روسای هیئت های ورزشی در کنار برنامه ها و تقویم های ورزشی خود با استفاده از ظرفیتهای فرهنگی استان در راستای پهلوان پروری و توسعه اخلاق ورزشی گام بردارند.
مهدی راسخ معاون وزیر ارتباطات و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در راستای توسعه ورزش پهلوانی در استان خراسان شمالی مبلغ صد میلیون ریال به هیئت باستانی استان کمک نمود.
این مراسم با برگزاری ورزش باستانی با میانداری معاون وزیر و  مدیر کل ورزش و جوانان استان و ضرب مرشد رحمان نیستانی ادامه یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار