قائم مقام شهرداری کرمانشاه در جلسه ارزیابی ظرفیت‌ها و امکانات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه بر تغییر رویکرد واکنشی و عملیاتی به رویکرد پیشگیرانه تاکید کرد.
کد خبر: ۷۵۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 04 July 2019

 به گزارش خبرگزاری تابناک، مهندس عیدی گفت:یکی از اصلی‌ترین اهداف و استراتژی‌های سازمان باید مبتنی بر رعایت نظم و انضباط کاری باشد.

وی افزود: هرچه سریعتر مسئولین سازمان بر تکمیل آمار مناطق پرخطر به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و از طرفی دیگر زمینه سازی برای همگانی کردن آموزش آتش نشانی و ارتقاء فرهنگ ایمنی در بین اقشار جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

مهندس عیدی به سه اصل پیشگیری، آمادگی و مقابله که ارکان اساسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در عرصه خدمات به جامعه شهروندی در شرایط عادی، غیرعادی و اضطراری می‌باشند اشاره کرد و بیان داشت: رویکرد آتش نشانی باید از واکنشی، مقابله‌ای و عملیاتی به رویکرد پیشگیرانه تغییر کند.

قائم مقام شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندی می‌تواند گام‌های مهم در راستای بهبود عملکرد خدمات سازمان در عرصه مدیریت شهری برای شهروندان کرمانشاهی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار