کد خبر: ۷۵۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 18 November 2015

دلواپس هم نشدیم، تا در این گرانی کاغذ، یارانه فرهنگی بگیریم و دولت را با الفاظ بسیار فاخر و جملات محبت آمیز مورد نوازش قرار دهیم. دلواپس هم نشدیم تا خجسته وار مژده‌گرانی بنزین بدهیم، با شکم سیر، مردم را از گشنگی بترسانیم.

ما که شانس نداریم ،به یارانه فرهنگی که رسیدیم در دولت مهرورزی در لیست سیاه قرارمان دادند در این دولت هم کلا از لیست حذفمان کردند. این روزها اگر برخی جراید فربه بی درد، عربده گرانی بنزین سر می‌دهند و از آب رفتن کاغذ دیگر جراید جیک نمیزنند، دلیلش این است که برایشان مبحث شکم از قصه فرهنگ مهم تر است.
با این حال کارشناسان علوم رسانه ما را در این گرانی کاغذ تنها نگذاشتند و راهکارهایی برایمان فرستادند که به طور حتم اجرای آن باعث تحول عمیق فرهنگی می‌شود.
راهکار اول، با توجه به گرانی کاغذ، مجدداً می توانید روزنامه‌های آرشیوی خود را با قیمتی گران تر به ملت عرضه کنید.
نکته: اصلاً نگران نباشید در این اوضاع کسی به تاریخ چاپ و این چیزها توجه نمی‌کند، در ضمن اینجا که سال تا سال تحول مهمی رخ نمی‌دهد اینکه راحت همه را بفروشید، در ضمن مالیات این طرح از قبل از جراید کسر و به حساب دولت واریز شده است.
راهکار دوم، مقالات و مطالب خود را با خط خوانا روی مقوای تمیز بنویسید و مثل موز فروشهای کنار خیابان سر دست گرفته به سمع و نظر مردم برسانید، و صد البته هزینه و عوارضش را بستانید و یک قسمتش هم بما بدهید که بودجه رو بدون نفت بستیم سخت محتاجیم.
راهکار سوم: مطالب و اخبار خود را روی پاپیروس تهیه کنید و در سر چهارراه‌ها تحت عنوان صنایع دستی به مردم بفروشید.
راهکار چهار: طبق اصول حرفه ای اخبار و مطالب نشریه را روی دیواره غاره‌ها حک کنید.
تبصره در صورت مشاهده مطالب انتقادی در غار به مدت نامحدودی پلمپ میشود.
راهکار پنجم: اخبار و مطالب مهم را روی الواح خشت و گلی منقوش نمایید و به عنوان مصالح فرهنگی کشور به مردم قالب کنید.
همچین می‌توانید در اولین فرصت به اداره تعویض جناح رفته و با پرداخت ندامت نامه، جناح فکری و سیاسی خود را عوض کنید، باشد که مورد آمرزش قرار گرفته و از یارانه فرهنگی برخوردار شوید.
و در آخر:
با استفاده از هنر گرافیتی روی دیوارهای شهر اخبار و مطالب خود را بنویسید و با جذب تلاشگران قلچماق حوزه سد معبر از مردم به سبک کیوون دوبرره پول زور دریافت کنید.
عاجزمون کردین بس که ناله کردید، من نمیدونم چرا با بودن کانال گیزمیز دیگه هی باید نگران کمبود کاغذ و مشکلات حوزه رسانه و فرهنگ باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار