مدیر امور برق بابلسر با اشاره به بدهی 110 میلیون تومانی دانشگاه مازندران به این اداره، گفت: چنانچه این دانشگاه اقدامات لازم را برای پرداخت این بدهی انجام ندهد، مجبور به قطع برق در این دانشگاه خواهیم بود.
کد خبر: ۷۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 12 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از بلاغ  حسن حبیب‌پورکاشی طی گفت‌وگویی با اشاره به بدهی 24 میلیاردی مشترکان در بابلسر به اداره برق، اظهار کرد: بیشترین مطالبات این اداره از دانشگاه مازندران با مبلغ یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال، مخابرات شهرستان با مبلغ 800 میلیون ریال و شهرداری بابلسر با مبلغ 400 میلیون ریال است.
وی افزود: دانشگاه مازندران با توجه به اخطارهای متعدد در سه دوره گذشته، همچنان بدهی خود را پرداخت نکرده است.
مدیر امور برق بابلسر با بیان اینکه دانشگاه مازندران عدم تامین بودجه را بهانه کرده است، تصریح کرد: چنانچه این دانشگاه اقدامات لازم را برای پرداخت این بدهی انجام ندهد، مجبور به قطع برق در این دانشگاه خواهیم بود.
حبیب‌پورکاشی، استفاده غیرمجاز از انرژی برق را مهم‌ترین معضل امور برق این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: برخی مشترکان با دست‌کاری در کنتورها، خواباندن آن و یا استفاده مستقیم از برق شبکه، مشکلات زیادی را در این حوزه به‌وجود آورده‌اند.
وی با بیان اینکه بیشترین سرقت انرژی از سوی پلاژداران و مجتمع‌های اقامتی است، اذعان کرد: با مصرف زیادی انرژی در روزهای گرم، دچار مشکل برق می‌شویم که در نهایت موجب سوخت ترانس و قطعی برق خواهد شد.
مدیر امور برق بابلسر در پایان با بیان اینکه در هفته دولت، 33 پروژه با اعتبار 8 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها در قالب پروژه اصلاح و بهینه، توسعه و احداث، مرمت روستایی و چاه‌های محوری است که با افتتاح این پروژه‌ها یک هزار و 524 خانوار از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار