رضا کحالی:
ستاد تنظیم بازار نباید تنها به فصل نوروز یا تابستان و مدارس خلاصه شود بلکه این ستاد پیوسته بر نیازمندی‌های شهروندان در مایحتاج عمومی باید نظارت کافی داشته باشد. وی با اشاره به اینکه در ستاد تنظیم بازار از معتمدین بازاری و اصناف نیز در جلسات حضور داشته باشند، افزود: حضور بازاریان معتمد هر صنف در این جلسات موجب می‌شود تا مشکلات آنها در این ستاد بررسی و راهکار درستی ارائه شود.
کد خبر: ۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲ 24 February 2015
رضا کحالی شامگاه دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تبریک روز مهندسی و پرستاری به جامعه مهندسان و پرستاران، اظهار کرد: سیاست دولت کاهش هزینه‌های تولید و افزایش کیفیت در محصولات و فرآورده‌های غذایی است.
 وی با بیان اینکه در بازار با مشکلات و چالش‌هایی مواجه هستیم که باید در کنار بازرسی‌ها و اهرم تعزیراتی از موارد تشویقی نیز استفاده شود، افزود: ستاد تنظیم بازار نباید تنها به فصل نوروز یا تابستان و مدارس خلاصه شود بلکه این ستاد پیوسته بر نیازمندی‌های شهروندان در مایحتاج عمومی باید نظارت کافی داشته باشد. وی با اشاره به اینکه در ستاد تنظیم بازار از معتمدین بازاری و اصناف نیز در جلسات حضور داشته باشند، افزود: حضور بازاریان معتمد هر صنف در این جلسات موجب می‌شود تا مشکلات آنها در این ستاد بررسی و راهکار درستی ارائه شود.

 معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه با تأکید بر این نکته که اعتقاد داریم جلسات کارشناسی در اداره‌های مربوطه تشکیل شود یادآور شد: حضور فرمانداری یا نماینده وی می‌تواند چند مزیت از جمله رسیدگی به مشکلات مدیران در اداره‌ها و کارکنان زیرمجموعه و تکریم ارباب رجوع در زمان جلسات داشته باشد. وی اضافه کرد: مدیران موفق مدیرانی هستند که در تفویض اختیار و اعتماد به کارکنان و کارشناسان خود پیشی بگیرند و این امر موجب تقویت روح مدیریت در برخورد با ارباب و رجوع و برطرف شدن مشکلات آنها می‌شود. کحالی خواستار آموزش مدیران برای ادامه خدمت در حوزه‌های ستادی خود شد و درباره ذخیره‌سازی آرد برای شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.

 رئیس اداره تعزیرات آستانه‌اشرفیه نیز در نشست مذکور به بازرسی‌ و نظارت در واحدهای صنفی و غیر صنفی در سه ماه گذشته اشاره کرد و گفت: 161 فقره بازدید نظارتی بر عرضه مرغ پرونده 16 واحد صنفی متخلف مورد بررسی قرار گرفت که 10 فقره از پرونده این افراد به میزان 169 میلیون و 327 هزار و 606 ریال جریمه نقدی محکوم شدند. علی جان‌پور درباره نظارت و 231 مورد بازدید مشترک در حوزه‌های مختلف، قاچاق کالا، مراکز بهداشتی و آرایشی گفت: از این تعداد 48 فقره پرونده به دلیل تخلفات صنفی، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم الزامات صنفی به میزان بالغ بر 137 میلیون و 736 هزار ریال جریمه محکوم شدند. بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه نیز در نشست مذکور به افزایش قیمت مرغ در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: قیمت و نرخ مرغ تازه در مراکز فروش هنوز در شهرستان به‌نوعی مبهم است که نظارت بهتر و بیشتری را می‌طلبد. فرامرز مصطفوی، بی‌کیفیتی نان در برخی نانوایی‌ها را موجب نارضایتی مردم دانست و یادآور شد: انتظار مردم از ستاد تنظیم بازار و متولیان امور صنفی و بهداشتی، نظارت و بازرسی برای ارتقای کیفیت نان در سطح شهرستان است. وی از اختصاص 20 تن میوه شب عید به آستانه‌اشرفیه خبر داد و خواستار توزیع میوه مرغوب با نرخ عادلانه در بین مردم شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار