کد خبر: ۷۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 12 August 2015
فرماندار فومن از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، میرشمس مومنی‌زاده در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار کرد: امسال بیش از 19 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار عمرانی به فومن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 3 میلیارد و 411 میلیون تومان اعتبار از محل تملک و دارایی‌ها توزیع و تصویب شده است، افزود: تعداد 93 پروژه در فصول آموزشی، صنعت و معدن، ورزش و جوانان، انرژی، حمل و نقل، منابع آب، عمران شهری و روستایی و ... تصویب شده است.

فرماندار فومن از اختصاص 800 و 36 میلیون تومان اعتبار از محل دو درصد نفت و گاز به این شهرستان خبر داد و گفت: از ماده 180، یک میلیارد و 950 میلیون تومان اعتبار به شهرستان فومن اختصاص یافته است.

وی متذکر شد: برای راه‌های روستایی فاقد آسفالت یک‌میلیارد تومان و شهرک‌های صنعتی 55 میلیون تومان اعتبار تصویب شده است.

مومنی‌زاده خواستار جدیت در کار مسئولان اجرایی شهرستان فومن شد و خاطرنشان کرد: از پیمانکار منصف، مشخص و توانمند فنی و مالی در پروژه‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران اداره‌ها و نهادها باید تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب و جذب به موقع اعتبارات را اولویت کاری خود در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام قرار دهند، یادآور شد: پروژه‌ها باید با اولویت‌بندی و نیازسنجی و بازنگری در جنبه عمومی و نیاز منطقه‌ای در شهرستان عملیاتی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار