تیم فوتبال امید فجر سپاسی شیراز در دیداری از لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مغلوب فولاد خوزستان شد تا با ناکامی به استقبال بازی با مس رفسنجان برود.
کد خبر: ۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰ 23 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور پیگیری شد که در این مسابقه زرد پوشان فجر سپاسی مغلوب حریف خود شدند.

دیدار تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و کارون خوزستان در لیگ بر‌تر امید، در شرایطی برگزار شد که دیدار دو تیم در بازی رفت، با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود اما نتیجه نهایی این بازی پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر فجر سپاسی بود.

تیم فوتبال امید فجر سپاسی که تنها نماینده استان فارس در لیگ بر‌تر امید کشور است در شرایطی در سیزدهمین مسابقه خود بازنده شد که حالا از مجموع 13 مسابقه خود 15 امتیاز جمع آوری کرده است و در رده هشتم جدول قرار دارد.

فجر سپاسی در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های مس کرمان، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی، ذوب آهن اصفهان، داماش گیلان، کارون خوزستان، نفت اهواز، سپاهان اصفهان، صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز و مس رفسنجان به رقابت می‌پردازد.

نماینده فارس در هفته آغازین این مسابقات در شیراز برابر مس کرمان به تساوی پرگل 3 بر 3 دست یافت و در هفته دوم در اهواز برابر کارون خوزستان با یک گل به پیروزی رسید.

فجر سپاسی در هفته سوم در شیراز برابر فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک متوقف شد و در چهارمین بازی خود در رفسنجان مقابل مس این شهر به نتیجه‌ای مشابه دیدار با فولاد دست یافت.

پنجمین دیدار فجر سپاسی با شکست خانگی این تیم در شیراز برابر سپاهان اصفهان همراه بود اما فجر در هفته ششم در اصفهان، با یک گل ذوب آهن را مغلوب کرد و سرانجام در هفته هفتم برابر ملوان در شیراز شکست خورد.

نماینده فارس در هفته هشتم به اهواز رفت و در برابر تیم نفت اهواز با شکست سنگین 3 بر صفر میدان را ترک کرد اما برتری آن‌ها برابر تراکتورسازی وضعیت این تیم را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

نماینده فارس در دور برگشت لیگ امید در برابر مس کرمان 2 بر یک بازنده شد و سپس برابر کارون خوزستان و فولاد خوزستان مغلوب شد تا با 3 شکست متوالی به استقبال بازی با مس رفسنجان برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار