فرماندار بافق گفت: ۲۰ نفر از مسئولان فعالان عرصه زکات در ادارات این شهرستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۷۴۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 04 May 2019

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در مراسم تجلیل ازفعالان عرصه زکات شهرستان گفت: در موضوع فریضه زکات با رهبری‌های امام جمعه این شورا توانسته است که در بین سایر شهرستان‌های استان بدرخشد و پیشرو باشد.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش تولید خرما و پسته و سایر اقلام در سال‌های گذشته نمودار پرداخت زکات در شهرستان روند صعودی داشته است.

بیمه عمر و زندگی به خدمت نیازمندان وابسته است
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق نیز در ادامه این جلسه به بیان اثرات مثبت خدمت به محرومان در زندگی افراد اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت به محرومان و مستمندان ارزش بالا و اثرات مثبتی در زندگانی دارد که این اثرات در کوتاه مدت اتفاق می‌افتد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های هاشمی پور مدیر کمیته امداد و حجت الاسلام عسکری مسئول اجرایی شورای زکات شهرستان ادامه داد: بیمه عمر و زندگی به خدمت به محرومان و نیازمندان وابسته است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به به جایگاه و نقش موثر شورا‌های روستا‌ها در رفع محرومیت از روستا‌ها و مناطق محروم گفت: با بسترسازی، فراهم آوردن امکانات لازم و تشویق مردم میتوان از ظرفیت موجود در روستا‌ها بهره‌مند شد و در راستای خودکفایی روستائیان گام برداشت.

در پایان این جلسه از ۲۰ نفر از مسئولان ادارات مرتبط، دهیاران، شورا‌های شهر و روستا و فعالین عرصه فریضه زکات با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.
گفتنی است همچنین لوح تقدیر استاندار یزد و قائم مقام شورای زکات استان از زاده رحمانی فرماندار به جهت خدمات در سال ۹۷ از سوی امام جمعه بافق به وی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار