استاندار گیلان کاهش دغدغه ها و مشکلات جامعه کارگری را یکی از اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: کارگران یکی از اصلی‌ترین بخش‌های چرخه تولید در کشور محسوب می شوند.
کد خبر: ۷۴۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 01 May 2019

 کاهش دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری اولویت دولت است

 خبرنگار مهر: مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز کارگر که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، اظهار کرد: کارگران از مهمترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند و این هفته فرصت مغتنمی برای کرامت این قشر زحمتکش در عرصه کار و تولید است.

سالاری با بیان اینکه کارگران یکی از اصلی‌ترین بخش‌های چرخه تولید کشور هستند، افزود: نقش اصلی در تحقق رونق تولید و اقتصاد کشور بر عهده این قشر است.

استاندار گیلان یکی از اهداف مهم دولت را کاهش دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: همه باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید در کنار جامعه کارگری از واحدهای تولیدی نیز حمایت کنیم، ادامه داد: حمایت از واحدهای تولیدی در کنار جامعه کارگری سبب چرخش تولید، پایداری و ثبات و امنیت شغلی کارگران می‌شود.

سالاری در ادامه با اشاره به اینکه چشم امید اقتصاد کشور برای رونق تولید و اشتغال به تلاش کارگران است، تصریح کرد: کارگران در تمامی صحنه‌های تاریخ ساز کشور حضور داشته‌اند لذا انتظار می‌رود که ادارات و سازمان‌های دولتی و مسئولان، توجه ویژه ای به قشر کارگر داشته و به نیازها و مطالبات آنها را برطرف کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار