عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: معتقدم که دولت حتی با واگذاری مجانی برخی پروژه‌های نیمه تمام برای تکمیل به بخش خصوصی ضرر نمی‌کند.
کد خبر: ۷۳۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 26 April 2019

خبرگزاری فارس: غلامعلی جعفرزاده صبح امروز در حاشیه نشست اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفرهای استانی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از جمله برنامه‌ها بازدید از صنایع و واحدهای تولیدی و همچنین نشست با فعالان اقتصادی است تا هم وظیفه نظارتی خود را انجام دهیم و هم مشکلات را در نقاط مختلف کشور بشنویم و برای رفع آن‌ها چاره‌‌اندیشی کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد داریم که تنها راه نجات کشور کمک به بخش خصوصی است  و ظرفیت‌های خوبی در بودجه سال 98 برای شتاب به حرکت بخش خصوصی در نظر گرفته شده به عنوان مثال بند الف تبصره 18 می‌تواند در به سرانجام رسیدن پروژه‌های نیمه تمام کمک کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کشور 74 هزار پروژه نیمه تمام داریم که تا الان 100 هزار میلیارد تومان هزینه آن‌ها شده و منابع دولتی قادر به تکمیل آن‌ها نیست و اگر تبصره 19 هم عملیاتی شود بخش مهمی از آن‌ها به نتیجه می‌رسد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی خاطرنشان کرد که اگر برخی از این پروژه‌ها که چندین سال راکد مانده‌‌اند حتی به صورت مجانی به بخش خصوصی برای تکمیل و به بهر‌ه‌برداری رسیدن داده شود، دولت ضرری نمی‌کند

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار