نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده سئوال خودم را از وزیر کشور در مورد نظارت‌ نکردن کافی بر برخی از زیرمجموعه‌های وزارت کشور در قالب سئوال از وزیر به هیئت رئیسه تقدیم می‌کنم.
کد خبر: ۷۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 08 August 2015

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل‌، ‌اظهار کرد: در مورد مسائل مربوط به مسئله حیران باید بگویم برای آسایش و حل مشکلات مردم در معبر حیران، سالیان متمادی توافق میان گیلان و اردبیل این بوده که مجموعه امور مربوط به حمل و نقل و پایانه‌ها تا پل آق‌چای توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام شود.

وی تصریح کرد: روند جاری و کنونی و تابلوی حوزه استحفاظی راه و شهرسازی در آق‌چای، گویای این واقعیت مطلوب است و در سالیان متمادی این روند به شکل عادی و مناسب ادامه یافته است.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع ربطی به تقسیمات کشوری ندارد بلکه یک هماهنگی محلی و منطقه‌ای برای آسایش مردم و حل مشکلات جاده‌ای آنهاست.

اظهارات نسنجیده فرماندار آستارا سبب تهییج افکار عمومی شده است

افضلی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اظهارات نسنجیده فرماندار آستارا به این روند مطلوب آسیب زده و سبب تهییج افکار عمومی شده که این بر خلاف شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی بیشتر است و قطعاً زمینه اختلاف را فراهم می‌آورد.

وی بیان کرد: ‌بنده در این مورد سئوال خودم را از وزیر کشور به دلیل عدم نظارت کافی بر برخی از زیرمجموعه‌های خود، تحویل هیئت رئیسه مجلس می‌دهم.

افضلی‌فرد اضافه کرد: البته در این مورد و فضای به وجود آمده، رئیس سازمان پایانه‌های کشور نیز بی‌تقصیر نیست و ضرورت دارد در مورد برخی از اقدامات نسنجیده خود به مردم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: البته برخی از مسئولان محلی آستارا اظهارات نسنجیده و بی‌اساسی داشتند که بنده آنها را قابل پاسخگویی نمی‌دانم چراکه آنها حرف تبلیغاتی خود را زدند و آنچه که بنده گفتم و آنها پاسخ دادند، ربطی به هم ندارد.

افضلی‌فرد گفت: امید است اول این مسئولان مطالب را خوب بخوانند، بفهمند و بعد با منطق لازم و دلایل کافی پاسخی مربوط، صحیح و در خور توجه بدهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
کاش گردنه حیران را به توان از نابودی نجات داد از بدو ورود به گردنه حیران از سوی آستارا جنگل را به خاطر معادن شن وماسه تخریب می کنند و کارخانه شن وماسه در کنار رودخانه -جاده وجنگل به وجود آورده اند - جنگل را تخریب و خانه سازی کرده اندو.....غیر از حبران که حیران از نابود آن می شوید ، کوه های مجاور عباس آباد نیز بدتر از آن است و یا روستای ویرمونی - عنبران و...که مزارع و جنگلها ی آن روبه نابودی است -اگر ادعا نماینده آستار ابراین است که گردنه حیران را استان همجوار نابود کرده است مجوز نابودی را چه کسانی صادر نموده اند ؟ مگر تمام مجوز ها از سوی مسئولین آستار صادر نشده است؟
کاش هرگز آستارا به گیلان واگذار نمیشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار